Please use this identifier to cite or link to this item:
                
    
    https://dspace.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1174| Title: | Систематизація комплексних підходів оптимізації науково-дослідної роботи у фізичній реабілітації/біології | 
| Other Titles: | для студентів спеціальності 227 «Фізична терапія, ерготерапія» та 091 «Біологія», галузь знань «Охорона здоров’я», 09 «Біологія» | 
| Authors: | Біла, А. А. Чеботар, Л. Д. | 
| Keywords: | методичні рекомендації фізична реабілітація біологія фізична терапія ерготерапія охорона здоров’я науково-дослідна робота студентів самостійна робота студентів Методична серія | 
| Issue Date: | 2023 | 
| Publisher: | ЧНУ ім. Петра Могили | 
| Abstract: | Методичні рекомендації до практичних робіт містять теоретичну та практичну складові курсу, питання самостійної роботи студентів та список використаних джерел. У методичних рекомендаціях надаються основні положення теоретичного курсу, які побудовані таким чином, щоб студент вмів надати повну та обґрунтовану відповідь при застосуванні отриманих вмінь і навичок під час виконання практичних робіт. Рекомендації розраховано на магістрів закладів вищої освіти. | 
| Description: | Біла А. А. Систематизація комплексних підходів оптимізації науково-дослідної роботи у фізичній реабілітації/біології : для студентів спец. 227 «Фізична терапія, ерготерапія» та 091 «Біологія», галузь знань «Охорона здоров’я», 09 «Біологія» : метод. рек. / А. А. Біла, Л. Д. Чеботар. – Миколаїв : Вид-во ЧНУ ім. Петра Могили, 2023. – 100 с. – (Методична серія ; вип. 422). | 
| URI: | https://dspace.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1174 | 
| ISSN: | 1811- 492X ; випуск 422 | 
| Appears in Collections: | Навчально-методичні видання Навчально-наукового медичного інституту | 
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Біла А. А. Систематизація комплексних підходів. Вип. 422.pdf | 1.24 MB | Adobe PDF | View/Open | 
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

