Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen:
https://dspace.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1174
Titel: | Систематизація комплексних підходів оптимізації науково-дослідної роботи у фізичній реабілітації/біології |
Sonstige Titel: | для студентів спеціальності 227 «Фізична терапія, ерготерапія» та 091 «Біологія», галузь знань «Охорона здоров’я», 09 «Біологія» |
Autoren: | Біла, А. А. Чеботар, Л. Д. |
Stichwörter: | методичні рекомендації фізична реабілітація біологія фізична терапія ерготерапія охорона здоров’я науково-дослідна робота студентів самостійна робота студентів Методична серія |
Erscheinungsdatum: | 2023 |
Herausgeber: | ЧНУ ім. Петра Могили |
Zusammenfassung: | Методичні рекомендації до практичних робіт містять теоретичну та практичну складові курсу, питання самостійної роботи студентів та список використаних джерел. У методичних рекомендаціях надаються основні положення теоретичного курсу, які побудовані таким чином, щоб студент вмів надати повну та обґрунтовану відповідь при застосуванні отриманих вмінь і навичок під час виконання практичних робіт. Рекомендації розраховано на магістрів закладів вищої освіти. |
Beschreibung: | Біла А. А. Систематизація комплексних підходів оптимізації науково-дослідної роботи у фізичній реабілітації/біології : для студентів спец. 227 «Фізична терапія, ерготерапія» та 091 «Біологія», галузь знань «Охорона здоров’я», 09 «Біологія» : метод. рек. / А. А. Біла, Л. Д. Чеботар. – Миколаїв : Вид-во ЧНУ ім. Петра Могили, 2023. – 100 с. – (Методична серія ; вип. 422). |
URI: | https://dspace.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1174 |
ISSN: | 1811- 492X ; випуск 422 |
Enthalten in den Sammlungen: | Навчально-методичні видання Навчально-наукового медичного інституту |
Dateien zu dieser Ressource:
Datei | Beschreibung | Größe | Format | |
---|---|---|---|---|
Біла А. А. Систематизація комплексних підходів. Вип. 422.pdf | 1.24 MB | Adobe PDF | Öffnen/Anzeigen |
Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.