Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2121
Title: Проєктне управління як основа електронної комерції та біржової торгівлі
Authors: Присяжнюк, О. Ф.
Плотнікова, М. Ф.
Булуй, О. Г.
Keywords: проектний підхід
управління
багатофункціональний розвиток
електронна комерція
біржова діяльність
project approach
management
multifunctional development
e-commerce
exchange activity
Issue Date: 2023
Publisher: Тов. «ДКС Центр»
Abstract: Головною рушійною силою успішності будь-якої діяльності є рівень свідомості та відповідальності сторін, а отже кадрова робота, коли представник компанії виступає основним транслятором її позиції, а допоміжним засобом інтуїтивно зрозуміле планування проєктів на вищому рівні за допомогою календарів, діаграми Ганта, канбан-дошки тощо. Проєктна діяльність у сфері електронної комерції та біржової діяльності наразі пов'язана з підвищенням ролі культури, комунікації, відносин у системі соціально-економічних перетворень, переосмисленням цілей і завдань соціально-економічної політики, її пріоритетів і засобів їх досягнення. Під проєктною діяльністю ми розуміємо організаційно-управлінську діяльність суб'єктів суспільних відносин, спрямовану на розробку комплексу заходів, що сприяють ефективному вирішенню актуальних проблем в умовах визначених часових меж, що виступає способом організації, виявлення та збільшення ресурсного потенціалу стейкхолдерів, є дієвим алгоритмом взаємодії з органами влади, громадськістю та партнерами. Фактично проєктна діяльність стає специфічною формою регулювання соціокультурних процесів. Управління проєктами наразі є пріоритетним напрямом менеджменту організацій, який дозволяє їм реалізовувати власні творчі ідеї. Проєкт як самостійна унікальна та особлива форма організації соціально-економічного процесу, у тому числі у сфері електронної комерції та біржової діяльності спонукає до координації всіх видів наявних ресурсів та децентралізації впливів, забезпечення держано-приватного партнерства. Він виступає як ефективна модернова модель менеджменту. За допомогою проєктно-орієнтованого підходу можна досягають поєднання інноваційних традиційних таі новаторських засад. З середини 90-х років ХХ ст. вітчизняна практика управління проєктами доповнюється зарубіжним досвідом, який формує як конкурентне середовище та соціокультурний простір на основі реалій багатовекторного підходу, виділення ролі особистості, реалізації нових форм і методів взаємодії, збереження та поширення відповідних цінностей, збагачення сторін найбільш ефективними засобами реалізації стратегічних цілей та інноваційними механізми. Відбувається відхід від традиційної схеми розподілу ресурсів на користь розподілу переважно на конкурсній основі та під конкретні проєкти. Використання інноваційних проєктних технологій у процесі реалізації проєктів у сфері електронної ко мерції та біржової діяльності виявили суспільні потреби з урахуванням еволюційних змін та з урахуванням тенденції до розширення цільового сегмента впливу, активізувати зворотний зв'язок із суб'єктами політики, сформувати інформаційно-комунікаційний простір, збільшили системну ефективність економічної діяльності. Управління проєктами закріплює практику партнерства між державним, приватним та некомерційним секторами; сприяє залученню додаткових ресурсів у галузь, прискорює адаптацію організацій до сучасних умов. The main driving force for the success of any activity is the level of consciousness and responsibility of the parties, and therefore personnel work, when the representative of the company acts as the main translator of its position, and an auxiliary tool is intuitive planning of projects at the highest level using calendars, Gantt charts, Kanban boards, etc. Project activity in the field of e-commerce and exchange activity is now associated with increasing the role of Culture, Communication, relations in the system of socio-economic transformations, rethinking the goals and objectives of socio-economic policy, its priorities and means of achieving them. By project activity, we mean organizational and managerial activities of Public Relations entities aimed at developing a set of measures that contribute to the effective solution of current problems in the conditions of certain time limits, which acts as a way to organize, identify and increase the resource potential of stakeholders, is an effective algorithm for interaction with authorities, the public and partners. In fact, project activity becomes a specific form of regulation of socio-cultural processes. Project management is now a priority area of management of organizations, which allows them to implement their own creative ideas. The project as an independent unique and special form of Organization of the socio-economic process, including in the field of e-commerce and exchange activities, encourages the Coordination of all types of available resources and the decentralization of influences, ensuring public-private partnership. It acts as an effective modern management model. With the help of a project-oriented approach, it is possible to achieve a combination of innovative traditional and innovative foundations. Since the mid-90s of the twentieth century, the domestic practice of project management is supplemented by foreign experience, which forms a competitive environment and socio-cultural space based on the realities of a multi-vector approach, highlighting the role of the individual, implementing new forms and methods of interaction, preserving and spreading relevant values, enriching the parties with the most effective means of implementing strategic goals and innovative mechanisms. There is a departure from the traditional resource allocation scheme in favor of distribution mainly on a competitive basis and for specific projects. The use of innovative project technologies in the process of implementing projects in the field of e-commerce and exchange activities revealed public needs, taking into account evolutionary changes and taking into account the tendency to expand the target segment of influence, activate feedback with policy actors, form an information and communication space, and increase the systemic efficiency of economic activity. Project management reinforces the practice of partnership between the public, private and non-profit sectors; helps attract additional resources to the industry, accelerates the adaptation of organizations to modern conditions.
Description: Присяжнюк О. Ф. Проєктне управління як основа електронної комерції та біржової торгівлі / О. Ф. Присяжнюк, М. Ф. Плотнікова, О. Г. Булуй // Інвестиції : практика та досвід : наук.-практ. журн. – 2023. – № 2. – січ – С. 26–32. – Бібліогр. 9 назв.
URI: https://dspace.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2121
ISSN: 2306-6814
Appears in Collections:2023 рік

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Присяжнюк О. Ф., Плотнікова М. Ф., Булуй О. Г..pdf1.43 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.