Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1866
Title: Сучасні інструменти системи управління бізнесом у сфері готельно-ресторанної справи
Authors: Фостолович, В. А.
Keywords: інноваційний бізнес
готельно-ресторанна справа
digital-технології
автоматизовані системи
системи управління
менеджмент
інструменти маркетингу
конкурентоспроможність
Innovative business
hotel and restaurant business
digital technologies
automated systems
management systems
management
marketing tools
competitiveness
Issue Date: 2022
Publisher: Тов. «ДКС Центр»
Abstract: Умови організації бізнесу в епоху інтенсивної діджиталізації радикально змінились. Цифрові трансформації стали не просто трендом, а новими економічними реаліями які спонукають управлінський персонал підприємств інтегрувати інноваційні засоби з метою підвищення ефективності бізнесу. Завдяки автоматизованим технологіям організації бізнес-процесів, застосуванню штучного інтелекту ми замінюємо рутинну працю на виконання завдань машинним інтелектом, трансформуємо систему обліку, звітності та аналізу у спеціальні сервіси та додатки. Такий механізм організації бізнес-процесів робить їх контрольованими та прозорими. Автоматизація дає можливість опрацьовувати значні масиви інформації, сприяє своєчасному виконанню завдань і замовлень, зменшує імовірність помилок, знижує витрати на роботу персоналу та інше. Важливо зрозуміти, що автоматизація є ефективною при наявному масиві інформації, який потрібно опрацювати, згрупувати, проаналізувати і сформувати на її основі готовий алгоритм прийняття ефективного управлінського рішення. Цифрова трансформація бізнесу є поетапним процесом. На першому етапі інтегрування цифрових технологій у бідь-яку із сфер господарської діяльності підприємства слід змоделювати весь бізнес-процес, який відбувається на підприємстві. На другому етапі необхідно детально описати кожен бізнес-процес. І лише на третьому етапі після виконання усіх завдань можливе накладення бізнес-процесів на софт та їх автоматизація. При цьому здійснюється вибір інструментів для автоматизації. Рекомендовано при автоматизації внутрішніх процесів максимально залучати персонал підприємства, оскільки лише працівники компанії знають специфіку бізнесу. Автоматизацію стандартних процесів підприємства варто здійснювати аутсорсерами. Вибір найбільш оптимального діджиталінструмента для підприємства визначають ефективність реалізації бізнесового проекту, і зручність управляти ними. Серед основних видів діджитал-інструментів запропоновано: продукти 1С та бухгалтерські системи (програмні продукти типу: 1C, Delovod, M.E.Doc та інші), системи управління проєктами та задачами (програмні продукти типу: Trello, Asana, ToDo), системи управління клієнтами (програмні продукти типу: AmoCRM, Terrasoft, Bitrix24), системи управління робочим часом і персоналом (програмні продукти типу: PeopleTime, Bamboohr, Hurm), ESP-системи (програмні продукти типу: UniSender, MailerLite, Mailchimp та інші), CMSсистеми (програмні продукти типу: WordPress, Tilda), системи для побудови оргструктури (програмні продукти типу: xMind) та інші. В структурі сучасної системи автоматизації сфери гостинності ефективним є програмний інструмент типу PMS-системи SERVIO HMS (SERVIO HMS BASE, SERVIO HMS ENTERPRISE). Дана автоматизована система дає можливість сформувати об'єднану інформаційну мережу в межах усіх структурних підрозділів підприємства. Це є новою моделлю побудови конкурентоспроможного бізнесу. The conditions of business organization in the era of intensive digitalization have changed radically. Digital transformations have become not just a trend, but new economic realities that encourage business executives to integrate innovative tools to increase business efficiency. Thanks to automated technologies for organizing business processes, the use of artificial intelligence, we replace routine work to perform tasks with machine intelligence, transfer the system of accounting, reporting and analysis in special services and applicationsм. This mechanism of organizing business processes makes them controlled and transparent. This mechanism of organizing business processes makes them controlled and transparent. Automation allows you to process large amounts of information, facilitates the timely execution of tasks and orders, reduces the likelihood of errors, reduces staff costs and more. It is important to understand that automation is effective with the available array of information that needs to be processed, grouped, analyzed and formed on the basis of a readymade algorithm for effective management decision-making. Digital business transformation is a stepby-step process. At the first stage of integration of digital technologies into any of the spheres of economic activity of the enterprise it is necessary to model the whole business process that takes place at the enterprise. In the second stage, it is necessary to describe in detail each business process. And only at the third stage, after completing all tasks, it is possible to overlay business processes on software and automate them. At the same time the choice of tools for automation is carried out. It is recommended to involve the company's staff as much as possible in the automation of internal processes, as only the company's employees know the specifics of the business. Automation of standard enterprise processes should be carried out by outsourcers. The choice of the most optimal digital tool for the company determines the effectiveness of the business project, and the convenience of managing them. Among the main types of digital tools are: 1C products and accounting systems (software products such as: 1C, Delovod, M.E.Doc and others), project and task management systems (software products such as: Trello, Asana, ToDo), customer management systems products such as: AmoCRM, Terrasoft, Bitrix24), time and personnel management systems (software products such as: PeopleTime, Bamboohr, Hurm), ESP-systems (software products such as: UniSender, MailerLite, Mailchimp and others), CMS-systems products such as: WordPress, Tilda), systems for building organizational structure (software products such as: xMind) and others. In the structure of the modern system of automation of the hospitality sphere the software tool like PMSsystem SERVIO HMS (SERVIO HMS BASE, SERVIO HMS ENTERPRISE) is effective. This automated system makes it possible to form a unified information network within all structural units of the enterprise. This is a new model for building a competitive business.
Description: Фостолович В. А. Сучасні інструменти системи управління бізнесом у сфері готельно-ресторанної справи / В. А. Фостолович // Інвестиції : практика та досвід : наук.-практ. журн. – 2022. – № 11–12. – черв. – С. 18–25 . – Бібліогр. 8 назв.
URI: https://dspace.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1866
ISSN: 2306-6814
Appears in Collections:2022 рік

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Фостолович В. А..pdf965.62 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.