Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1625
Title: Брендинг території громади – механізм формування локальної ідентичності та фактор конкурентоспроможності
Authors: Євтушенко, О. Н.
Суслов, М. М.
Верба, С. М.
Keywords: території
ОТГ
бренд
брендинг
локальна ідентичність
брендбук
конкурентоспроможність
Issue Date: 2021
Publisher: Ємельянова Т. В.
Abstract: У статті розглянутий взаємозв’язок між брендингом території у новостворених об’єднаних територіальних громадах (далі ОТГ) та формуванням локальної ідентичності ОТГ як фактора її конкурентоспроможності. Надано визначення понять «бренд» та «брендинг», які пропонуються вітчизняною на зарубіжною науковими школами. Доведено, що брендинг території ОТГ – це своєрідна стратегія, спрямована на поліпшення іміджу адміністративно-територіальної одиниці для залучення інвесторів, туристів, бізнесменів. Виділено функції бренду території ОТГ, які стосуються користувача (ідентифікації, персоналізації, гарантії, спрощення рішення та задоволення) і зазначено, що ефективне просування бренду залежить від інвестицій вкладених в його первісне просування, насамперед, в інформативну рекламу. Доведено, що локальна ідентичність, як місце проживання, територія, що має певні відмінності, характеристики і стає брендом, а брендинг – механізм спрямований на згуртування локальних співтовариств, що проживають на території ОТГ, формування уявлення про власну ідентичність до цієї території. У статті бренди окремих територій громад визначені, як локальні бренди, що характеризують ментальність місцевого населення, його наближеність до культурних та історичних традицій, що обумовлене природногеографічними, економічними, історичними та соціально-культурними факторами. Зроблено акцент на використанні логотипу та інших візуальних атрибутів бренду громади для посилення локальної ідентичності, тобто самоототожнення індивідів з місцевим співтовариством, заснованої на культурно-психологічній єдності населення. Бренд території ОТГ є інструментом реалізації стратегії розвитку громади, тому що акумулює інтереси її населення, інвесторів, бізнесу, влади, і, таким чином, виступає фактором конкурентоспроможності.
Description: Євтушенко О. Н. Брендинг території громади – механізм формування локальної ідентичності та фактор конкурентоспроможності / О. Н. Євтушенко, М. М. Суслов, С. М. Верба // Публічне управління та регіональний розвиток = Public Administration and Regional Development : наук. журн. – 2021. – № 13. – C. 622–649. – Бібліогр. 37 назв.
URI: https://dspace.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1625
ISSN: 2616-6216
Appears in Collections:2021 рік

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Євтушенко О. Н., Суслов М. М., Верба С. М..pdf480.35 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.