Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1505
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛопушинський, І. П.-
dc.contributor.authorДурман, О. Л.-
dc.date.accessioned2024-01-18T08:04:41Z-
dc.date.available2024-01-18T08:04:41Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.issn2616-6216-
dc.identifier.urihttps://dspace.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1505-
dc.descriptionЛопушинський І. П. Концептуальні підходи до проектування освітнього інформаційно-комунікаційного середовища / І. П. Лопушинський, О. Л. Дурман // Публічне управління та регіональний розвиток = Public Administration and Regional Development : наук. журн. – 2019. – № 3. – C. 92–113. – Бібліогр. 26 назв.uk_UA
dc.description.abstractУ статті розглядаються підходи до вдосконалення організаційного механізму управління освітньою галуззю. Визначено, що на сьогодні існує некомфортний стан управління через недостатню кількість інформації про діяльність ЗВО або про значний час, потрібний для її отримання. Для ліквідації такого стану пропонується застосовувати підходи, засоби та інструменти, що їх пропонують сучасні інформаційно-комунікаційні технології. Так, для оптимізації процесів ухвалення управлінських рішень пропонується застосовувати підходи теорії ухвалення рішень та проектування і створення відповідних інформаційних систем. Зв’язки розподіляються на суб’єктно-об’єктні (прямі), об’єктно-суб’єктні (зворотні), а також суб’єктно-суб’єктно та об’єктні-об’єктні. Зважаючи на те, що успіх управлінської діяльності певною мірою залежить від дотримання системного принципу зворотного зв’язку інформаційних потоків, його сутність полягає у зв’язку між отриманим ефектом та управлінським впливом. Для підвищення якості та швидкості ухвалення управлінських рішень в освітній галузі пропонується формування єдиного освітнього інформаційно-комунікаційного середовища, а також використання інформаційних технологій в освітній галузі. Автором зроблено висновки, що подальші розробки можуть бути спрямовані на вивчення та вдосконалення механізмів державного управління освітньою галуззю через децентралізацію та дерегуляцію державного управління з метою підвищення його ефективності. Це дасть змогу поліпшити взаємодію різних рівнів управління освітньою галуззю як по вертикалі, так і по горизонталі. Крім того, пропонується також поширити цей підхід і на інші сфери державного управління.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЄмельянова Т. В.uk_UA
dc.subjectдержавне управлінняuk_UA
dc.subjectосвітня галузьuk_UA
dc.subjectсистема вищої освітиuk_UA
dc.subjectзаклад вищої освітиuk_UA
dc.subjectсистеми підтримки ухвалення рішеньuk_UA
dc.subjectосвітнє інформаційно-комунікаційне середовищеuk_UA
dc.titleКонцептуальні підходи до проектування освітнього інформаційно-комунікаційного середовищаuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:2019 рік

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Лопушинський І. П., Дурман О. Л..pdf883.89 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.