Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1505
Назва: Концептуальні підходи до проектування освітнього інформаційно-комунікаційного середовища
Автори: Лопушинський, І. П.
Дурман, О. Л.
Ключові слова: державне управління
освітня галузь
система вищої освіти
заклад вищої освіти
системи підтримки ухвалення рішень
освітнє інформаційно-комунікаційне середовище
Дата публікації: 2019
Видавництво: Ємельянова Т. В.
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються підходи до вдосконалення організаційного механізму управління освітньою галуззю. Визначено, що на сьогодні існує некомфортний стан управління через недостатню кількість інформації про діяльність ЗВО або про значний час, потрібний для її отримання. Для ліквідації такого стану пропонується застосовувати підходи, засоби та інструменти, що їх пропонують сучасні інформаційно-комунікаційні технології. Так, для оптимізації процесів ухвалення управлінських рішень пропонується застосовувати підходи теорії ухвалення рішень та проектування і створення відповідних інформаційних систем. Зв’язки розподіляються на суб’єктно-об’єктні (прямі), об’єктно-суб’єктні (зворотні), а також суб’єктно-суб’єктно та об’єктні-об’єктні. Зважаючи на те, що успіх управлінської діяльності певною мірою залежить від дотримання системного принципу зворотного зв’язку інформаційних потоків, його сутність полягає у зв’язку між отриманим ефектом та управлінським впливом. Для підвищення якості та швидкості ухвалення управлінських рішень в освітній галузі пропонується формування єдиного освітнього інформаційно-комунікаційного середовища, а також використання інформаційних технологій в освітній галузі. Автором зроблено висновки, що подальші розробки можуть бути спрямовані на вивчення та вдосконалення механізмів державного управління освітньою галуззю через децентралізацію та дерегуляцію державного управління з метою підвищення його ефективності. Це дасть змогу поліпшити взаємодію різних рівнів управління освітньою галуззю як по вертикалі, так і по горизонталі. Крім того, пропонується також поширити цей підхід і на інші сфери державного управління.
Опис: Лопушинський І. П. Концептуальні підходи до проектування освітнього інформаційно-комунікаційного середовища / І. П. Лопушинський, О. Л. Дурман // Публічне управління та регіональний розвиток = Public Administration and Regional Development : наук. журн. – 2019. – № 3. – C. 92–113. – Бібліогр. 26 назв.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1505
ISSN: 2616-6216
Розташовується у зібраннях:2019 рік

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Лопушинський І. П., Дурман О. Л..pdf883.89 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.