Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1147
Назва: | Позиціонування та брендинг університету як стратегічні орієнтири інтеграції у міжнародний освітній простір |
Інші назви: | Brand positioning of the university as strategic guidelines for integration in the international educational space |
Автори: | Карамишев, Д. В. Гордієнко, Л. П. |
Ключові слова: | європейський простір вищої освіти міжнародні рейтинги брендинг університету стратегічні орієнтири розвитку вищої освіти рейтингова система оцінювання показники оцінювання діяльності закладів вищої освіти модель STEPS галузевий індекс оцінювання предметний індекс оцінювання European higher education space international ratings university branding strategic development benchmarks of higher education system of rating evaluation evaluation indices of higher educational institutions’ activity STEPS model field-specific evaluation index |
Дата публікації: | 2023 |
Видавництво: | Ємельянова Т. В. |
Короткий огляд (реферат): | У статті висвітлені питання рейтингового оцінювання університетів, що є індикатором їх академічної репутації в умовах інтеграції у міжнародний та європейський простір вищої освіти. Обґрунтовані концептуальні засади та конкретизовані методичні підходи щодо рейтингового оцінювання результатів діяльності закладів вищої освіти та їх вдосконалення, а також форми і засоби брендингу та позиціонування університетів. Зазначається, що належне позиціонування провідних українських університетів у глобальних рейтингах та їх просування в міжнародні системи оцінювання їх результативності відкриють додаткові можливості для випускників за конкурентними освітніми програмами щодо реалізації набутих компетентностей, а для науково-педагогічних працівників щодо демонстрації професійних знань на міжнародному ринку праці. Наголошено на використанні специфічного показника – галузевого Індексу оцінювання діяльності закладів вищої освіти, який може бути універсальним індикатором оцінювання якості провадження освітньої діяльності у сфері вищої освіти в межах певної галузі знань. Запровадження специфічних (галузевих і предметних) індикаторів оцінювання діяльності закладів вищої освіти надасть можливість оптимізувати систему оцінювання та підвищити якість позиціонування університету, наблизивши його до відповідної референтної цільової аудиторії. Визначені ключові інтеграційні складові проактивного брендингу університетів, які мають бути забезпечені у цільових категоріях стейкхолдерів, виходячи з ключових напрямів оптимізації, серед яких пропонується визначати у якості пріоритетних, три інтеграційні складові брендингу і позиціонування університету: веб-ресурси; місце стейкхолдерів; процеси інтернаціоналізації. The article highlights the issue of ranking evaluation of universities, which is an indicator of their academic reputation in the context of integration into the international and European space of higher education. Conceptual principles and methodological approaches regarding the rating evaluation of the results of higher education institutions and their improvement, as well as the forms and means of branding and positioning of universities were substantiated. It is noted that the proper positioning of leading Ukrainian universities in global rankings and their promotion to international performance evaluation systems will open up additional opportunities for graduates of competitive educational programs to implement acquired competencies, and for scientific and pedagogical staff to demonstrate professional knowledge on the international labor market. Emphasis is placed on the use of a specific indicator, namely the sectoral Index of the evaluation of the activities of higher education institutions, which can be a universal indicator for evaluating the quality of educational activities in the field of higher education within a certain field of knowledge. The introduction of specific branch and subject indicators for evaluating the activities of higher education institutions will provide an opportunity to optimize the evaluation system and improve the quality of the university’s positioning, bringing it closer to the appropriate target audience. The key integrative components of proactive branding of universities have been determined, which must be ensured in the target categories of stakeholders, based on the key areas of optimization, among which it is proposed to identify as priority three integration components of branding and positioning of the university, namely web resources, place of stakeholders, processes of internationalization. |
Опис: | Карамишев Д. В. Позиціонування та брендинг університету як стратегічні орієнтири інтеграції у міжнародний освітній простір = Brand positioning of the university as strategic guidelines for integration in the international educational space / Д. В. Карамишев, Л. П. Гордієнко // Публічне управління та регіональний розвиток = Public Administration and Regional Development : наук. журн. – 2023. – № 19. – С. 66–92. – Бібліогр. 51 назва. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1147 |
ISSN: | 2616-6216 |
Розташовується у зібраннях: | 2023 рік |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Карамишев Д. В. Позиціонування та брендинг.pdf | 253.46 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.