Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1147
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКарамишев, Д. В.-
dc.contributor.authorГордієнко, Л. П.-
dc.date.accessioned2023-05-25T06:30:33Z-
dc.date.available2023-05-25T06:30:33Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.issn2616-6216-
dc.identifier.urihttps://dspace.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1147-
dc.descriptionКарамишев Д. В. Позиціонування та брендинг університету як стратегічні орієнтири інтеграції у міжнародний освітній простір / Д. В. Карамишев, Л. П. Гордієнко // Публічне управління та регіональний розвиток = Public Administration and Regional Development : наук. журн. – 2023. – № 19. – С. 66–92. – Бібліогр. 51 назва.uk_UA
dc.description.abstractУ статті висвітлені питання рейтингового оцінювання університетів, що є індикатором їх академічної репутації в умовах інтеграції у міжнародний та європейський простір вищої освіти. Обґрунтовані концептуальні засади та конкретизовані методичні підходи щодо рейтингового оцінювання результатів діяльності закладів вищої освіти та їх вдосконалення, а також форми і засоби брендингу та позиціонування університетів. Зазначається, що належне позиціонування провідних українських університетів у глобальних рейтингах та їх просування в міжнародні системи оцінювання їх результативності відкриють додаткові можливості для випускників за конкурентними освітніми програмами щодо реалізації набутих компетентностей, а для науково-педагогічних працівників щодо демонстрації професійних знань на міжнародному ринку праці. Наголошено на використанні специфічного показника – галузевого Індексу оцінювання діяльності закладів вищої освіти, який може бути універсальним індикатором оцінювання якості провадження освітньої діяльності у сфері вищої освіти в межах певної галузі знань. Запровадження специфічних (галузевих і предметних) індикаторів оцінювання діяльності закладів вищої освіти надасть можливість оптимізувати систему оцінювання та підвищити якість позиціонування університету, наблизивши його до відповідної референтної цільової аудиторії. Визначені ключові інтеграційні складові проактивного брендингу університетів, які мають бути забезпечені у цільових категоріях стейкхолдерів, виходячи з ключових напрямів оптимізації, серед яких пропонується визначати у якості пріоритетних, три інтеграційні складові брендингу і позиціонування університету: веб-ресурси; місце стейкхолдерів; процеси інтернаціоналізації.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЄмельянова Т. В.uk_UA
dc.subjectєвропейський простір вищої освітиuk_UA
dc.subjectміжнародні рейтингиuk_UA
dc.subjectбрендинг університетуuk_UA
dc.subjectстратегічні орієнтири розвитку вищої освітиuk_UA
dc.subjectрейтингова система оцінюванняuk_UA
dc.subjectпоказники оцінювання діяльності закладів вищої освітиuk_UA
dc.subjectмодель STEPSuk_UA
dc.subjectгалузевий індекс оцінюванняuk_UA
dc.subjectпредметний індекс оцінюванняuk_UA
dc.titleПозиціонування та брендинг університету як стратегічні орієнтири інтеграції у міжнародний освітній простірuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:2023 рік

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Карамишев Д. В. Позиціонування та брендинг.pdf253.46 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.