Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2900
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАндріяш, В.-
dc.contributor.authorВерба, С.-
dc.date.accessioned2025-07-15T09:27:16Z-
dc.date.available2025-07-15T09:27:16Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.issn2616-6216 pr., 2707-9597 el.-
dc.identifier.urihttps://dspace.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2900-
dc.descriptionАндріяш В. Особливості ділових комунікацій в сфері публічного управління = Features of business communications in the sphere of public administration / В. Андріяш, С. Верба // Публічне управління та регіональний розвиток = Public Administration and Regional Development : наук. журн. – 2025. – № 28. – С. 518–542.uk_UA
dc.description.abstractСтаття присвячена актуальній проблемі аналізу ділових комунікацій на різних рівнях публічного управління як спосіб підвищення якості та доступності державних послуг. Ділова комунікація є основою життєдіяльності будь-якої структури, підрозділів, органів, які є складовими системи публічного управління та уособлюють публічну влади. Ділові комунікації є необхідними для ефективного виконання управлінських рішень, зворотного взаємозв’язку, коригування мети та етапів діяльності системи публічного управління оскільки комунікативні процеси, пояснення політики, дії влади загалом іноді невизначені, не систематизовані, спонтанні і часто непередбачувані щодо їхнього перебігу чи наслідків. Тому сьогодні виникає потреба теоретичного обґрунтування принципів комунікації в публічному адмініструванні, удосконалення її внутрішніх і зовнішніх векторів, розробки дієвих методів і форм для практичної реалізації управлінських функцій. Розглянуто особливості комунікацій в системі публічного управління. Наголошего на тому, що комунікативний процес відіграє важливу роль у публічному управлінні незалежно від того, про яку форму комунікації йдеться. З’ясовано, що комунікаційний процес у публічному управлінні включає такі елементи: установи публічного управління та громадяни, повідомлення, канали комунікації, інформаційні бар’єри, зворотний зв’язок. Наголошено, що для здійснення успішної комунікації важливим є не той факт, наскільки чітко та точно сформульовано думку, що передається, скільки те, наскільки збігаються взаємодіючі сторони в її інтерпретаціях чи ні. Сформульовані пропозиції щодо вдосконалення здійснення ділових комунікацій в системі публічного управління, з метою підвищення ефективності її функціонування та налагодження ефективної взаємодії з суспільством. Доведено, що впровадження ефективних ділових комунікацій стимулюватиме ефективність діяльності системи публічного управління, її сприйняття суспільством та підвищуватиме загальний рівень управлінської діяльності. The article is devoted to the urgent problem of analyzing business communications at different levels of public administration as a way of improving the quality and accessibility of public services. Business communication is the basis of the vital activity of any structure, subdivisions, bodies that are components of the public administration system and represent public power. Business communications are necessary for the effective implementation of management decisions, feedback, adjustment of the goal and stages of the public administration system’s activities, since communicative processes, explanations of policies, and actions of the authorities in general are sometimes uncertain, not systematized, spontaneous, and often unpredictable in terms of their course or consequences. Therefore, today there is a need for theoretical substantiation of the principles of communication in public administration, improvement of its internal and external vectors, development of effective methods and forms for the practical implementation of management functions. The features of communications in the public administration system are considered. It is emphasized that the communicative process plays an important role in public administration, regardless of the form of communication. It is found that the communication process in public administration includes the following elements: public administration institutions and citizens, messages, communication channels, information barriers feedback. It is emphasized that for successful communication, it is not important how clearly and precisely the transmitted idea is formulated, but how much the interacting parties agree in its interpretations or not. Proposals are formulated to improve the implementation of business communications in the public administration system, in order to increase the efficiency of its functioning and establish effective interaction with society. It is proven that the implementation of effective business communications will stimulate the efficiency of the public administration system, its perception by society and increase the overall level of management activity.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЄмельянова Т. В.uk_UA
dc.subjectкомунікаціяuk_UA
dc.subjectділова комунікаціяuk_UA
dc.subjectсистема публічного управлінняuk_UA
dc.subjectуправлінські рішенняuk_UA
dc.subjectділове спілкуванняuk_UA
dc.subjectінформаційний обмінuk_UA
dc.subjectпрофесійна діяльністьuk_UA
dc.subjectкомунікаційні бар’єриuk_UA
dc.subjectвзаємообмін інформацієюuk_UA
dc.subjectcommunicationuk_UA
dc.subjectbusiness communicationuk_UA
dc.subjectpublic administration systemuk_UA
dc.subjectmanagement decisionsuk_UA
dc.subjectbusiness communicationuk_UA
dc.subjectinformation exchangeuk_UA
dc.subjectprofessional activityuk_UA
dc.subjectcommunication barriersuk_UA
dc.subjectmutual exchange of informationuk_UA
dc.titleОсобливості ділових комунікацій в сфері публічного управлінняuk_UA
dc.title.alternativeFeatures of business communications in the sphere of public administrationuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:2025 рік

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Андріяш В., Верба С..pdf311.67 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.