Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2900
Назва: Особливості ділових комунікацій в сфері публічного управління
Інші назви: Features of business communications in the sphere of public administration
Автори: Андріяш, В.
Верба, С.
Ключові слова: комунікація
ділова комунікація
система публічного управління
управлінські рішення
ділове спілкування
інформаційний обмін
професійна діяльність
комунікаційні бар’єри
взаємообмін інформацією
communication
business communication
public administration system
management decisions
business communication
information exchange
professional activity
communication barriers
mutual exchange of information
Дата публікації: 2025
Видавництво: Ємельянова Т. В.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена актуальній проблемі аналізу ділових комунікацій на різних рівнях публічного управління як спосіб підвищення якості та доступності державних послуг. Ділова комунікація є основою життєдіяльності будь-якої структури, підрозділів, органів, які є складовими системи публічного управління та уособлюють публічну влади. Ділові комунікації є необхідними для ефективного виконання управлінських рішень, зворотного взаємозв’язку, коригування мети та етапів діяльності системи публічного управління оскільки комунікативні процеси, пояснення політики, дії влади загалом іноді невизначені, не систематизовані, спонтанні і часто непередбачувані щодо їхнього перебігу чи наслідків. Тому сьогодні виникає потреба теоретичного обґрунтування принципів комунікації в публічному адмініструванні, удосконалення її внутрішніх і зовнішніх векторів, розробки дієвих методів і форм для практичної реалізації управлінських функцій. Розглянуто особливості комунікацій в системі публічного управління. Наголошего на тому, що комунікативний процес відіграє важливу роль у публічному управлінні незалежно від того, про яку форму комунікації йдеться. З’ясовано, що комунікаційний процес у публічному управлінні включає такі елементи: установи публічного управління та громадяни, повідомлення, канали комунікації, інформаційні бар’єри, зворотний зв’язок. Наголошено, що для здійснення успішної комунікації важливим є не той факт, наскільки чітко та точно сформульовано думку, що передається, скільки те, наскільки збігаються взаємодіючі сторони в її інтерпретаціях чи ні. Сформульовані пропозиції щодо вдосконалення здійснення ділових комунікацій в системі публічного управління, з метою підвищення ефективності її функціонування та налагодження ефективної взаємодії з суспільством. Доведено, що впровадження ефективних ділових комунікацій стимулюватиме ефективність діяльності системи публічного управління, її сприйняття суспільством та підвищуватиме загальний рівень управлінської діяльності. The article is devoted to the urgent problem of analyzing business communications at different levels of public administration as a way of improving the quality and accessibility of public services. Business communication is the basis of the vital activity of any structure, subdivisions, bodies that are components of the public administration system and represent public power. Business communications are necessary for the effective implementation of management decisions, feedback, adjustment of the goal and stages of the public administration system’s activities, since communicative processes, explanations of policies, and actions of the authorities in general are sometimes uncertain, not systematized, spontaneous, and often unpredictable in terms of their course or consequences. Therefore, today there is a need for theoretical substantiation of the principles of communication in public administration, improvement of its internal and external vectors, development of effective methods and forms for the practical implementation of management functions. The features of communications in the public administration system are considered. It is emphasized that the communicative process plays an important role in public administration, regardless of the form of communication. It is found that the communication process in public administration includes the following elements: public administration institutions and citizens, messages, communication channels, information barriers feedback. It is emphasized that for successful communication, it is not important how clearly and precisely the transmitted idea is formulated, but how much the interacting parties agree in its interpretations or not. Proposals are formulated to improve the implementation of business communications in the public administration system, in order to increase the efficiency of its functioning and establish effective interaction with society. It is proven that the implementation of effective business communications will stimulate the efficiency of the public administration system, its perception by society and increase the overall level of management activity.
Опис: Андріяш В. Особливості ділових комунікацій в сфері публічного управління = Features of business communications in the sphere of public administration / В. Андріяш, С. Верба // Публічне управління та регіональний розвиток = Public Administration and Regional Development : наук. журн. – 2025. – № 28. – С. 518–542.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2900
ISSN: 2616-6216 pr., 2707-9597 el.
Розташовується у зібраннях:2025 рік

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Андріяш В., Верба С..pdf311.67 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.