Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2588
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorХлановський, В. С.-
dc.date.accessioned2024-11-27T13:48:37Z-
dc.date.available2024-11-27T13:48:37Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.issn2306-6814-
dc.identifier.urihttps://dspace.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2588-
dc.descriptionХлановський В. С. Теоретичні основи дослідження феномену лідерства як державно-управлінської стратегії = Theoretical basics of studying the phenomenon of leadership as a public administrative strategy / В. С. Хлановський // Інвестиції : практика та досвід : наук.-практ. журн. – 2024. – № 8. – квіт. – С. 276–280. – Бібліогр. 9 назв.uk_UA
dc.description.abstractУ статті розглянуто ключовий фактор успішності теоретичних засад лідерства у сфері державного управління, проаналізовано умови формування та розвитку парадигми "лідерства" в цій галузі, що сприяє ефективному розвитку громадянської демократії. Відзначено, що в сучасному публічному управлінні потрібні керівник-лідери, які здатні швидко адаптуватися до змінливих умов, зберігаючи свою унікальність, і володіють високим рівнем професійних та лідерських якостей. Проведено аналіз європейського досвіду впровадження компетентнісного підходу, грунтуючись на принципах доброчесності, законності, ефективності, орієнтації на громадян, політичної нейтральності та професіоналізму. З'ясовано необхідність адаптації зарубіжного досвіду до українського контексту управління суспільними справами. Також визначено три основні напрями впровадження компетентнісного підходу в підготовці державних службовців: розвиток лідерства та корпоративної культури, керування на основі цінностей; вдосконалення роботи досвідчених державних службовців, а також адаптація та реагування системи зайнятості на рівні держави до змінливих умов. Разом з тим існуючий в Україні алгоритм та інструменти оцінювання не дають можливості державним службовцям неупереджено здійснювати відбір компетентних, професійно підготовлених кадрів державної служби. Проблемою є відбір компетентних, професійно підготовлених кадрів державної служби; відсутні конкретні механізми оцінювання, а також рішеня приймаються суб'єктивно. Це призводить до того, що особливості майбутніх управлінців залишаються психологічні, які в наш час відіграють значну роль у забезпеченні ефективного керівництва організацією. У висновках констатовано що об'єднання функцій керівника і лідера наразі є найважливішим наслідком генезису лідерства в публічному управлінні як державно-управлінської стратегії. Якщо раніше головним управлінським проблемним питанням було налагодження діалогу між керівниками та лідерами в групах і колективах, то зараз вважається нормою синтез ролей керівника і лідера в успішній діяльності управлінця. In the article, examines the key success factor of the theoretical foundations of leadership in the field of public administration, analyzes the conditions for the formation and development of the "leadership" paradigm in this field, which contributes to the effective development of civil democracy. It was noted that modern public administration requires managers-leaders who are able to quickly adapt to changing conditions, while maintaining their uniqueness, and possess a high level of professional and leadership qualities. An analysis of the European experience of implementing the competence approach was carried out, based on the principles of integrity, legality, efficiency, citizen orientation, political neutrality and professionalism. The need to adapt foreign experience to the Ukrainian context of public affairs management is clarified. Three main areas of implementation of the competence approach in the training of civil servants are also defined: development of leadership and corporate culture, management based on values; improvement of the work of experienced civil servants, as well as adaptation and response of the employment system at the state level to changing conditions. At the same time, the existing algorithm and assessment tools in Ukraine do not allow civil servants to impartially select competent, professionally trained civil service personnel. The problem is the selection of competent, professionally trained civil service personnel; there are no specific assessment mechanisms, and decisions are made subjectively. This leads to the fact that the characteristics of future managers remain psychological, which nowadays play a significant role in ensuring effective management of the organization. The conclusions state that the unification of the functions of the manager and the leader is currently the most important consequence of the genesis of leadership in public administration as a state management strategy. If earlier the main managerial issue was the establishment of a dialogue between managers and leaders in groups and collectives, now the synthesis of the roles of manager and leader in the successful activity of a manager is considered the norm.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherТов. «ДКС Центр»uk_UA
dc.subjectлідерствоuk_UA
dc.subjectоргани державної владиuk_UA
dc.subjectдержавно-управлінська стратегіяuk_UA
dc.subjectінноваційністьuk_UA
dc.subjectнормативно-правове регулюванняuk_UA
dc.subjectвзаємодіяuk_UA
dc.subjectлюдські ресурсиuk_UA
dc.subjectсоціальне партнерствоuk_UA
dc.subjectleadershipuk_UA
dc.subjectauthoritiesuk_UA
dc.subjectgovernment strategyuk_UA
dc.subjectinnovationuk_UA
dc.subjectlegal regulationuk_UA
dc.subjectmutual relationsuk_UA
dc.subjecthuman resourcesuk_UA
dc.subjectsocial partnershipuk_UA
dc.titleТеоретичні основи дослідження феномену лідерства як державно-управлінської стратегіїuk_UA
dc.title.alternativeTheoretical basics of studying the phenomenon of leadership as a public administrative strategyuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:2024 рік

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Хлановський В. С..pdf674.17 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.