Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2269
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБанєва, І. О.-
dc.contributor.authorСіра, Е. О.-
dc.contributor.authorКоваль, О. Д.-
dc.date.accessioned2024-05-24T06:31:12Z-
dc.date.available2024-05-24T06:31:12Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.issn2306-6814-
dc.identifier.urihttps://dspace.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2269-
dc.descriptionБанєва І. О. Використання інформаційно-комунікаційних технологій в ресторанному бізнесі / І. О. Банєва, Е. О. Сіра, О. Д. Коваль // Інвестиції : практика та досвід : наук.-практ. журн. – 2023. – № 4. – лют. – С. 5–10. – Бібліогр. 12 назв.uk_UA
dc.description.abstractСтаття присвячена дослідженню сучасних інформаційно-комунікаційних технологій, які застосовуються підприємствами ресторанного господарства. Актуальність дослідження зумовлена необхідністю впровадження технологій та інноваційних цифрових рішень в ресторанному бізнесі, який є одним із найперспективніших в Україні, однак у зв'язку з війною переживає складні часи. Мета статті — розроблення шляхів вирішення проблем використання інформаційно-комунікаційних технологій в ресторанному бізнесі України. Для досягнення мети в ході дослідження було вирішено ряд завдань: визначено поняття "інформаційно-комунікаційні технології" та сучасні ІКТ, які застосовуються в ресторанному бізнесі, проаналізовано міжнародний та вітчизняний досвід впровадження інформаційно-комунікаційних технологій, визначено проблеми, які ускладнюють використання таких технологій на підприємствах ресторанного господарства України та запропоновано шляхи їх вирішення. В процесі дослідження використані загальнонаукові методи пізнання. За допомогою методу критичного аналізу проаналізовано зарубіжний та вітчизняний досвід впровадження ІКТ. Проблеми застосування таких технологій в ресторанному бізнесі України визначено у процесі синтезу інформації. Методами індукції та дедукції розроблено рекомендації щодо вирішення цих проблем. За результатами дослідження встановлено, що ресторани та інші заклади громадського харчування України характеризуються низьким ступенем впровадження інформаційно-комунікаційних технологій. Причинами цієї тенденції є: високий ступінь витрат на впровадження ІКТ; відтік персоналу в зв'язку з воєнними діями на території України; нестача висококваліфікованих кадрів для роботи на новому устаткуванні; труднощі у використанні технологій з боку споживачів; відсутність підтримки з боку держави. Подолання зазначених проблем потребує комплексного підходу, який має включати наступні заходи: підтримка ресторанного бізнесу з боку держави шляхом надання пільгових кредитів, можливостей для стажування, участі в державних програмах тощо; підтримка світової спільноти та інвестиції в Україну після завершення війни; вкладання коштів в придбання й освоєння нових технологій; оптимізація персоналу; підвищення цифрових навичок персоналу. Практичне значення дослідження полягає в можливості використання отриманих результатів підприємствами ресторанного господарства України для відновлення своєї діяльності під час війни та в післявоєнний період. The article is devoted to the study of modern information and communication technologies used by restaurant business enterprises. The relevance of the study is due to the need to introduce technologies and innovative digital solutions in the restaurant business, which is one of the most promising in Ukraine, but is going through difficult times due to the war. The purpose of the article is to develop ways to solve the problems of using information and communication technologies in the restaurant business of Ukraine. To achieve this goal, the study solved a number of tasks: the concept of "information and communication technologies" and modern ICTs used in the restaurant business were defined, international and domestic experience in implementing information and communication technologies was analyzed, problems that complicate the use of such technologies in the restaurant business of Ukraine were identified, and ways to solve them were proposed. The study uses general scientific methods of cognition. Using the method of critical analysis, foreign and domestic experience in the implementation of ICT is analyzed. Problems of application of such technologies in the restaurant business of Ukraine are identified in the process of information synthesis. Recommendations for solving these problems have been developed using the methods of induction and deduction. The study found that restaurants and other catering establishments in Ukraine are characterized by a low degree of implementation of information and communication technologies. The reasons for this trend are: high costs of ICT implementation; outflow of personnel due to military operations on the territory of Ukraine; lack of highly qualified personnel to work on new equipment; difficulties in using technology by consumers; lack of support from the state. Overcoming these problems requires a comprehensive approach, which should include the following measures: state support for the restaurant business by providing soft loans, internship opportunities, participation in government programs, etc.; support from the international community and investment in Ukraine after the war; investing in the acquisition and development of new technologies; optimization of staff; and improving digital skills of staff. The practical significance of the study lies in the possibility of using the results obtained by the restaurant business enterprises of Ukraine to resume their activities during the war and in the postwar period.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherТов. «ДКС Центр»uk_UA
dc.subjectінформаційно-комунікаційні технологіїuk_UA
dc.subjectресторанний бізнесuk_UA
dc.subjectсистеми автоматизації ресторанівuk_UA
dc.subjectQR-кодиuk_UA
dc.subjectінтерактивне менюuk_UA
dc.subjectаутсорсингuk_UA
dc.subjectinformation and communication technologiesuk_UA
dc.subjectrestaurant businessuk_UA
dc.subjectrestaurant automation systemsuk_UA
dc.subjectQR codesuk_UA
dc.subjectinteractivemenuuk_UA
dc.subjectoutsourcinguk_UA
dc.titleВикористання інформаційно-комунікаційних технологій в ресторанному бізнесіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:2023 рік

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Банєва І. О., Сіра Е. О., Коваль О. Д..pdf950.57 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.