Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: https://dspace.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2269
Titel: Використання інформаційно-комунікаційних технологій в ресторанному бізнесі
Autoren: Банєва, І. О.
Сіра, Е. О.
Коваль, О. Д.
Stichwörter: інформаційно-комунікаційні технології
ресторанний бізнес
системи автоматизації ресторанів
QR-коди
інтерактивне меню
аутсорсинг
information and communication technologies
restaurant business
restaurant automation systems
QR codes
interactivemenu
outsourcing
Erscheinungsdatum: 2023
Herausgeber: Тов. «ДКС Центр»
Zusammenfassung: Стаття присвячена дослідженню сучасних інформаційно-комунікаційних технологій, які застосовуються підприємствами ресторанного господарства. Актуальність дослідження зумовлена необхідністю впровадження технологій та інноваційних цифрових рішень в ресторанному бізнесі, який є одним із найперспективніших в Україні, однак у зв'язку з війною переживає складні часи. Мета статті — розроблення шляхів вирішення проблем використання інформаційно-комунікаційних технологій в ресторанному бізнесі України. Для досягнення мети в ході дослідження було вирішено ряд завдань: визначено поняття "інформаційно-комунікаційні технології" та сучасні ІКТ, які застосовуються в ресторанному бізнесі, проаналізовано міжнародний та вітчизняний досвід впровадження інформаційно-комунікаційних технологій, визначено проблеми, які ускладнюють використання таких технологій на підприємствах ресторанного господарства України та запропоновано шляхи їх вирішення. В процесі дослідження використані загальнонаукові методи пізнання. За допомогою методу критичного аналізу проаналізовано зарубіжний та вітчизняний досвід впровадження ІКТ. Проблеми застосування таких технологій в ресторанному бізнесі України визначено у процесі синтезу інформації. Методами індукції та дедукції розроблено рекомендації щодо вирішення цих проблем. За результатами дослідження встановлено, що ресторани та інші заклади громадського харчування України характеризуються низьким ступенем впровадження інформаційно-комунікаційних технологій. Причинами цієї тенденції є: високий ступінь витрат на впровадження ІКТ; відтік персоналу в зв'язку з воєнними діями на території України; нестача висококваліфікованих кадрів для роботи на новому устаткуванні; труднощі у використанні технологій з боку споживачів; відсутність підтримки з боку держави. Подолання зазначених проблем потребує комплексного підходу, який має включати наступні заходи: підтримка ресторанного бізнесу з боку держави шляхом надання пільгових кредитів, можливостей для стажування, участі в державних програмах тощо; підтримка світової спільноти та інвестиції в Україну після завершення війни; вкладання коштів в придбання й освоєння нових технологій; оптимізація персоналу; підвищення цифрових навичок персоналу. Практичне значення дослідження полягає в можливості використання отриманих результатів підприємствами ресторанного господарства України для відновлення своєї діяльності під час війни та в післявоєнний період. The article is devoted to the study of modern information and communication technologies used by restaurant business enterprises. The relevance of the study is due to the need to introduce technologies and innovative digital solutions in the restaurant business, which is one of the most promising in Ukraine, but is going through difficult times due to the war. The purpose of the article is to develop ways to solve the problems of using information and communication technologies in the restaurant business of Ukraine. To achieve this goal, the study solved a number of tasks: the concept of "information and communication technologies" and modern ICTs used in the restaurant business were defined, international and domestic experience in implementing information and communication technologies was analyzed, problems that complicate the use of such technologies in the restaurant business of Ukraine were identified, and ways to solve them were proposed. The study uses general scientific methods of cognition. Using the method of critical analysis, foreign and domestic experience in the implementation of ICT is analyzed. Problems of application of such technologies in the restaurant business of Ukraine are identified in the process of information synthesis. Recommendations for solving these problems have been developed using the methods of induction and deduction. The study found that restaurants and other catering establishments in Ukraine are characterized by a low degree of implementation of information and communication technologies. The reasons for this trend are: high costs of ICT implementation; outflow of personnel due to military operations on the territory of Ukraine; lack of highly qualified personnel to work on new equipment; difficulties in using technology by consumers; lack of support from the state. Overcoming these problems requires a comprehensive approach, which should include the following measures: state support for the restaurant business by providing soft loans, internship opportunities, participation in government programs, etc.; support from the international community and investment in Ukraine after the war; investing in the acquisition and development of new technologies; optimization of staff; and improving digital skills of staff. The practical significance of the study lies in the possibility of using the results obtained by the restaurant business enterprises of Ukraine to resume their activities during the war and in the postwar period.
Beschreibung: Банєва І. О. Використання інформаційно-комунікаційних технологій в ресторанному бізнесі / І. О. Банєва, Е. О. Сіра, О. Д. Коваль // Інвестиції : практика та досвід : наук.-практ. журн. – 2023. – № 4. – лют. – С. 5–10. – Бібліогр. 12 назв.
URI: https://dspace.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2269
ISSN: 2306-6814
Enthalten in den Sammlungen:2023 рік

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
Банєва І. О., Сіра Е. О., Коваль О. Д..pdf950.57 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.