Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2109
Title: Режимний інструментарій управління та адміністрування об'єктів мережевого ритейлу
Authors: Кельман, В. Д.
Keywords: система масового обслуговування
канали обслуговування
джерела заявок
заявки
черги
system of mass servicing
channels of service
sources of applications
applications
queues
Issue Date: 2023
Publisher: Тов. «ДКС Центр»
Abstract: Кожен з об'єктів мережевого ритейлу має систему масового обслуговування клієнтів, яка створена для надання їм базових і супутніх послуг до, під час і після купівлі товару в торговому залі. Ця система є одночасно об'єктом управління та адміністрування. Як управління, так і адміністрування при цьому специфічні та потребують системного вивчення, оскільки елементами такої системи, у цілому, є: канали обслуговування; джерела заявок; заявки; черги. Елементами адміністрування такої системи масового обслуговування є: режими роботи каналів обслуговування мережі; загальні засади для заходів оптимізації системи масового обслуговування у мережі. Специфічним є те, що ці елементи визначаються для всіх об'єктів мережевого ритейлу одночасно. Елементами управління є введення та виведення з роботи додаткових каналів обслуговування, точки руху заявки у системі масового обслуговування, переходи між режими обслуговування клієнтів та моменти, що їх визначають; вибір заходів оптимізації. Специфічним є те, що ці елементи визначаються лише до окремих об'єктів мережевого ритейлу, однак не можуть виходити за межі, визначені системою адміністрування. Відтак дослідження орієнтоване на визначення специфіки дії режимного інструментарію управління та адміністрування об'єктів мережевого ритейлу. У межах дослідження доведено, що процеси управління та адміністрування систем масового обслуговування об'єктів мережевого ритейлу мають формуватися виходячи зі змісту методів теорії масового обслуговування. Доцільність вибору окреслених методів зумовлене загальною особливістю завдань, пов'язаних із масовим обслуговуванням клієнтів, а також випадковим характером процесів обслуговування в ритейлі. За результатами дослідження констатовано, що важливо забезпечити змінність режимів роботи системи масового обслуговування об'єктів мережевого ритейлу, для якої слід орієнтуватися на спеціальний "режимний" інструментарій, що відповідно до завантаженості трансформує процес обслуговуванням клієнтів в таких системах на всіх її рівнях, за рахунок зміни кількості доступних каналів обслуговування. Each of the objects of the network retail has a system of mass servicing of clients, which is created for providing them with basic and accompanying services to, during, and after the purchase of goods in the trading hall. The specific thing is that this system is both a subject of management and administration. Both management and administration at the same time are specific and require systemic study, as the elements of such a system, in general, are service channels; sources of applications; applications; queues. The elements of the administration of such a service system are modes of operation of network service channels; general principles for measures of optimization of all network service systems. The specific thing is that these items are defined for all objects of the network retail at the same time. The control elements are the introduction and withdrawal of additional service channels, application points in the mass servicing system, transitions between customer service modes and moments, and the selection of optimization measures. It's specific that these elements are defined only by the individual objects of the network retail, but cannot go beyond the limits defined by the system of administration. Therefore, the research is oriented on the determination of the specifics of the operation of the mode tools of management and administration of the network retail objects. Within the framework of the research, it's proved that processes of management and administration of systems of mass servicing of objects of network retail should be formed based on the content of methods of mass service theory. The expediency of the choice of the outlined methods is conditioned by the general feature of the tasks connected with the mass servicing of clients in retail, as well as by the casual nature of the processes of service. According to the results of the research, it's stated that important to ensure the change of the operating modes of the system of mass servicing of the objects of the network retail, for which it is necessary to orient on a special "mode tools", which according to the loading changes the process of servicing clients in such systems at all its levels, due to the change of the number of available service channels. The prospects for further developments related to the development of algorithms of flexible adjustment of loading systems of service of objects of network retail.
Description: Кельман В. Д. Режимний інструментарій управління та адміністрування об'єктів мережевого ритейлу / В. Д. Кельман // Інвестиції : практика та досвід : наук.-практ. журн. – 2023. – № 1. – січ – С. 91–95. – Бібліогр. 5 назв. – Ст. англ. мовою.
URI: https://dspace.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2109
ISSN: 2306-6814
Appears in Collections:2023 рік

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Кельман В. Д..pdf911.12 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.