Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1929
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКоваленко, Д. В.-
dc.date.accessioned2024-03-14T14:32:30Z-
dc.date.available2024-03-14T14:32:30Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.issn2306-6814-
dc.identifier.urihttps://dspace.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1929-
dc.descriptionКоваленко Д. В. Становлення і розвиток державної комунікативної політики у сфері тарифоутворення в Україні та світі / Д. В. Коваленко // Інвестиції : практика та досвід : наук.-практ. журн. – 2022. – № 15–16. – серп. – С. 154–160. – Бібліогр. 26 назв.uk_UA
dc.description.abstractСтаття присвячена дослідженню існуючих підходів та напрямів становлення і розвитку державної комунікативної політики у сфері тарифоутворення в Україні та світі, виходячи з існуючої методологічної проблематики. Метою статті є виявлення особливостей становлення і розвитку державної комунікативної політики у сфері тарифоутворення в Україні та світі з урахуванням сучасних тенденцій. З'ясовано, що реалізація процесів тарифоутворення має спиратися на відповідно сформовані напрями комунікативної взаємодії держави та суспільства, що передбачає встановлення цілей, завдань та інструментів для забезпечення діалогу та продуктивної роботи суб'єктів формування політики та затвердження тарифів. Встановлено, що зарубіжний досвід формування комунікативної політики грунтується на аналізі пропозицій зацікавлених сторін, розширеному діалозі з громадянським суспільством, громадських ініціативах, використанні можливостей цифровізації та цифрового врядування, комунікативних заходах, досконалій нормативно-правовій базі, публічному контролі. Визначено, що проблематика формування тарифів на послуги має свої особливості, які передбачають різноманітні методичні підходи та механізми імплементації. З'ясовано, що до ознак державної тарифної політики слід віднести ступінь регулювання, механізми тарифоутворення в галузі, формування конкурентного середовища та дотримання збалансованості інтересів держави, постачальників і споживачів. Узагальнено результати маркетингового дослідження, спрямовані на отримання зворотного зв'язку у сфері тарифоутворення, що формують ключові суспільні запити у зазначеній сфері. Запропоновано інструментарій комунікативної політики тарифоутворення, що передбачає консультування; зворотній зв'язок; експертні висновки; оприлюднення проєктів законодавчих актів, використання механізмів цифрового врядування. The article is devoted to the study of existing approaches and directions for the formation and development of state communication policy on tariff setting in Ukraine and in the world based on the existing methodological issues. The purpose of the article is to identification the specifics of the formation and development of state communication policy on tariff setting in Ukraine and in the world taking into account modern trends. It has been found that the implementation of tariff setting processes should be based on the corresponding established directions of communicative interaction between the state and society, which involves the setting of goals, tasks and tools for ensuring dialogue and productive work of responsibilities for policy formation and tariff approval. It has been established that the foreign experience of communication policy formation is based on the analysis of proposals from interested parties, on extended dialogue with civil society, on public initiatives, on harnessing the power of digitization and digital governance, on communicative measures, on a perfect regulatory framework and public control. It is determined that the issue of tariff setting for services has its own specifics that provide for various methodical approaches and implementation mechanisms. It is found that the characteristics of the state tariff policy should include degree of regulation, mechanisms of tariff setting in the industry, formation of a competitive environment and balancing the interests of the state, suppliers and consumers. The considered results of the marketing research are aimed at obtaining feedback on tariff setting, which forms key public requests in the specified field. It is proposed the toolkit of the communicative policy of tariff setting, which involves consulting, converse communication; expert opinions; publication of draft legislative acts, use of digital governance.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherТов. «ДКС Центр»uk_UA
dc.subjectдержавна комунікативна політикаuk_UA
dc.subjectкомунікативна політикаuk_UA
dc.subjectдержаваuk_UA
dc.subjectтарифоутворенняuk_UA
dc.subjectсуспільствоuk_UA
dc.subjectінструментиuk_UA
dc.subjectstate communicative policyuk_UA
dc.subjectcommunicative policyuk_UA
dc.subjectstateuk_UA
dc.subjecttariff settinguk_UA
dc.subjectsocietyuk_UA
dc.subjecttoolsuk_UA
dc.titleСтановлення і розвиток державної комунікативної політики у сфері тарифоутворення в Україні та світіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:2022 рік

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Коваленко Д. В..pdf1.24 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.