Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1896
Title: Комунікації в бізнесі в сучасних умовах воєнного стану України
Authors: Бабіна, О. В.
Іоффе, М. В.
Хоменко, І. Б.
Якимчук, А. Ю.
Keywords: бізнес-компанії
бізнес-комунікації
комунікаційні інструменти
комунікаційна стратегія
війна
business companies
business communications
communication tools
communication strategy
war
Issue Date: 2022
Publisher: Тов. «ДКС Центр»
Abstract: В сучасних умовах воєнного стану підтримання роботи українських бізнес-компаній набуває усе більшої актуальності, зважаючи на необхідність наповнювати бюджет, функціонування економіки, подолання економічних, соціальних, інформаційних, технічних, політичних викликів. Війна позбавляє бізнес можливості своєчасно виконати замовлення, або доставити готовий продукт, або не дати фінансової можливості виконати будь-які інші зобов'язання. Все це вимагає побудови принципово нової комунікації у бізнесі. Саме комунікація в сучасному бізнесі охоплює всі галузі соціальної дійсності і організовує суспільні відносини. На початку ХХІ століття відмічено інтенсивний розвиток комунікаційних технологій, що істотно полегшило виробництво і розповсюдження важливої інформації для бізнесу і призвело до формування глобального бізнесового інформаційного простору, до якого залучено управлінську, політичну, економічну діяльність. В умовах воєнного стану більшість бізнес-компаній почали впроваджувати хмарні і дистанційні технології, що довели свою ефективність і дозволяють їм успішно працювати і от римувати прибуток. Сучасні засоби масової комунікації, є потужним і впливовим інструментом. Саме тому фахівці різних областей знання — економісти, управлінці, маркетологи, юристи, все більше розуміють важливість комунікацій і компанії все більше витрачають коштів на масовий інформаційний вплив. Ефективними інструментами бізнес-комунікації для України в сучасних умовах є VR тренажери, комунікаційні стратегії, хмарні сервіси, імерсивні технології, клієнтська аналітика, е-learning, рітейл, модульні програми, тощо. Особливо у період війни не можна нехтувати новими тенденціями онлайн-простору та технологіями, потрібно звертати увагу на відеоконтент, перевіряти інформацію, залучати нові інструменти, випробовувати нестандартні підходи до кампаній, наприклад фіджитал. Всі ці інструменти підвищують показник довіри до компанії, покращують її репутацію. У деяких сферах бізнесу при застосуванні "хмарних" сервісів потрібно враховувати спеціальне регулювання, яке передбачає застосування особливих засобів і технологій захисту інформації або обмежувати зберігання інформації за межами України. In the current state of martial law, maintaining the work of Ukrainian business companies is becoming increasingly important, given the need to fill the budget, the functioning of the economy, overcoming economic, social, informational, technical, political challenges. The war deprives the business of the opportunity to fulfill orders on time, or to deliver the finished product, or not to give the financial opportunity to fulfill any other obligations. All this requires the construction of a fundamentally new communication in business. It is communication in modern business that covers all areas of social reality and organizes social relations. At the beginning of the XXI century there was an intensive development of communication technologies, which significantly facilitated the production and dissemination of important information for business and led to the formation of a global business information space, which involves management, political, economic activities. Under martial law, most business companies have begun to implement cloud and remote technologies that have proven their effectiveness and allow them to operate successfully and make a profit. Modern mass media are a powerful and influential tool. That is why experts in various fields of knowledge — economists, managers, marketers, lawyers, increasingly understand the importance of communications and companies are increasingly spending money on the media. Effective tools of business communication for Ukraine in modern conditions are VR simulators, communication strategies, cloud services, immersive technologies, customer analytics, e-learning, retail, modular programs, etc. Especially during the war, сould be not ignored the new trends in online space and technology, it is need to pay attention to video content, check information, attract new tools, try non-standard approaches to campaigns, such as digital. All these tools increase the level of trust in the company, improve its reputation. In some areas of business, the use of "cloud" services must take into account special regulations, which provide for the use of special tools and technologies for information protection or limit the storage of information outside Ukraine.
Description: Комунікації в бізнесі в сучасних умовах воєнного стану України / О. В. Бабіна, М. В. Іоффе, І. Б. Хоменко, А. Ю. Якимчук // Інвестиції : практика та досвід : наук.-практ. журн. – 2022. – № 13–14. – лип. – С. 21–27. – Бібліогр. 14 назв.
URI: https://dspace.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1896
ISSN: 2306-6814
Appears in Collections:2022 рік

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Бабіна О. В., Іоффе М. В., Хоменко І. Б., Якимчук А. Ю..pdf799.66 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.