Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1819
Title: Застосування публічного маркетингу у публічному управлінні Великої Британії
Authors: Ханик, Ю.-Б. Р.
Keywords: держава
публічне управління
публічний маркетинг
Велика Британія
state
public administration
public marketing
Great Britain
Issue Date: 2022
Publisher: Тов. «ДКС Центр»
Abstract: На жаль, саме поняття публічного маркетингу все ще залишається доволі новим для вітчизняного наукового середовища, також публікацій на тему публічного маркетингу у вітчизняному просторі є не так багато. Праць вітчизняних авторів, у котрих би вивчався та аналізувався досвід застосування публічного маркетингу іноземними країнами та можливості переймання цього досвіду Україною взагалі не існує. У науковій статті висвітлено застосування маркетингу у публічному секторі Вели¬кої Британії. Визначено, що у Сполученому Королівстві питанням важливості використання публіч¬ного маркетингу на усіх рівнях публічного управління займається Урядова служба зв'язку. Уряд Бри¬танії зазначає, що комунікація є одним із 4 основних важелів управління поряд із законодавством, регулюванням та оподаткуванням. А публічний маркетинг тісно пов'язаний саме із комунікативною складовою уряду. Так, відомо, що продуктами публічного маркетингу можуть виступати: державні товари, послуги чи програми, владні (публічні) рішення, загальний політичний курс певної країни, імідж держави чи певної території у державі. Виходячи із цього переліку продуктів публічного мар¬кетингу, у статті було проаналізовано те, як публічні органи Великої Британії займаються марке¬тингом того чи іншого продукту публічного маркетингу. Наприклад, у статті було визначено, що найамбітнішою урядовою маркетинговою кампанією, котра спрямована на стимулювання зростан¬ня економіки Великої Британії, є кампанія "Велика Британія". Власне, ціллю цієї маркетингової кам¬панії є формування та підтримання позитивного іміджу бренду "Велика Британія" як у власній країні, так і за її межами. У статті було проаналізовано витрати на зазначену маркетингову кампанію та отримані результати від неї. А, наприклад, щодо застосування публічного маркетингу, котрий спря¬мований на зміну загального політичного курсу Великої Британії, то тут було описано урядову мар¬кетингову кампанію "Get ready for Brexit". Визначено, що публічне управління Великої Британії, за¬стосовуючи публічний маркетинг у власній діяльності, також активно використовує і такий інстру¬мент публічного маркетингу, як мікротаргетингова реклама. У статті сформовано рейтинг витрат британських сторінок у мережі Фейсбук на мікротаргетингову рекламу та визначено, що не ко¬мерційні, благодійні чи інші організації/підприємства витрачають значні кошти на рекламу у зга¬даній соціальній мережі, а саме: публічна влада Британії. Міністерство охорони здоров'я та со¬ ціальної допомоги Великобританії спонсорує агенцію "Громадської охорони здоров'я Англії". У статті описано застосування різних інструментів публічного маркетингу цією агенцією та представлено реальний приклад використання публічної маркетингової моделі OASIS. Unfortunately, the concept of public marketing is still quite new for the domestic scientific community, and there are not many publications on public marketing in the domestic space. There are no works of domestic authors in which the experience of applying public marketing by foreign countries and the possibility of adopting this experience in Ukraine would be studied and analyzed. The research article covers the application of marketing in the public sector of Great Britain. In the United Kingdom, the Government Communications Service has identified the importance of using public marketing at all levels of government. The British government notes that communication is one of the 4 main levers of governance along with legislation, regulation and taxation. And public marketing is closely linked to the communicative component of government. Thus, it is known that the products of public marketing can be: public goods, services or programs, government (public) decisions, the general political course of a country, the image of the state or a certain territory in the state. Based on this list of public marketing products, the article analyzed how public authorities in the UK market a particular public marketing product. For example, the article found that the most ambitious government marketing campaign aimed at stimulating the growth of the UK economy is The Great Britain campaign. In fact, the goal of this marketing campaign is to form and maintain a positive image of the UK brand both in its own country and abroad. The article analyzes the costs of this marketing campaign and the results obtained. For example, with regard to the use of public marketing, which aims to change the general policy of the United Kingdom, the government's marketing campaign "Get ready for Brexit" was described here. It is determined that the public administration of the United Kingdom, using public marketing in its own activities, also actively uses such a tool of public marketing as micro¬targeting advertising. The article provides a rating of the cost of British Facebook pages on micro¬targeting advertising, and determines that it is not commercial, charitable or other organizations / businesses that spend significant funds on advertising on the social network, namely the British public authorities. The UK Department of Health and Welfare is sponsoring the Public Health Agency of England. The article describes the use of various public marketing tools by this agency and presents a real example of using the public marketing model OASIS.
Description: Ханик Ю.-Б. Р. Застосування публічного маркетингу у публічному управлінні Великої Британії / Ю.-Б. Р. Ханик // Інвестиції : практика та досвід : наук.-практ. журн. – 2022. – № 4. – лют. – С. 138–142. – Бібліогр. 13 назв.
URI: https://dspace.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1819
ISSN: 2306-6814
Appears in Collections:2022 рік

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ханик Ю.-Б. Р..pdf207.16 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.