Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1620
Title: Система зв’язків з громадськістю в органах публічного управління (на прикладі органів правосуддя)
Other Titles: Public relations system in public administration bodies (on the example of judiciary bodies)
Authors: Торхова, Н. О.
Keywords: публічне управління
зв’язки з громадськістю
органи правосуддя
комунікації
цільова аудиторія
програми охоплення
public administration
public relations
justice
communications
target audience
outreach programs
Issue Date: 2021
Publisher: Ємельянова Т. В.
Abstract: У статті охарактеризовано зв’язки з громадськістю (паблік рілейшнз) як систему взаємопов’язаних елементів, яка є складовою частиною стратегічного менеджменту в органі публічного управління. Проаналізовано особливості найбільш значущих елементів системи паблік рілейшнз та їхньої ролі у процесі організації діалогічних відносин органів публічного управління з громадськістю. Особливу увагу приділено аналізу понять «громадськість», «громадська думка», «інструменти зв’язків з громадськістю та ЗМІ». На прикладі органів правосуддя розглянуто застосування окремих прямих інструментів зв’язків з громадськістю (програм охоплення). Визначено, що однією із фундаментальних засад управління зв’язками з громадськістю є участь органу публічного управління у житті громади, яку можна забезпечити з допомогою програм охоплення, структурованих відповідно до певних категорій громадян та їхніх потреб. Автор визначає властивість програм охоплення для формування відносин органу публічного управління з громадськістю у векторі партнерства. У статті охарактеризовано прямі зв’язки з громадськістю як нову інтерактивну модель комунікації, що має актуалізувати комунікативний аспект та максимально наблизити органи влади до суспільства. Наголошено, що реалізація прямих ініціатив забезпечує формування позитивного іміджу органів державної влади, сприяє просвітницькій діяльності й вихованню правової культури, позитивно впливає на правильне сприйняття громадянами функцій органів публічного управління. У статті визначено важливість складання «профілю» (характеристики) цінностей кожної із груп цільової аудиторії, який включає у себе комплекс ознак – опорних пунктів у процесі стратегічного планування комунікативної діяльності установи. Автор обґрунтовує, що першим кроком до актуалізації програм охоплення має стати закріплення їх у комунікативних стратегіях та планах комунікативних заходів органів публічного управління. При цьому слід ураховувати постійний розвиток і зміну медіапростору та зважати на те, що традиційні методи комунікації мають слабкий вплив на молоде покоління. The article describes public relations as a system of interconnected elements, which is an integral part of strategic management in public administration. The peculiarities of the most significant elements of the system of public relations and their role in the process of organizing dialogical relations of public administration bodies with the public are analyzed. Particular attention is paid to the analysis of the concepts of «public», «public opinion», «tools of public relations and media». The use of certain direct public relations tools (outreach programs) is considered on the example of the judiciary. It is determined that one of the fundamental principles of public relations management is the participation of the public administration body in the life of the community, which can be ensured through outreach programs structured according to certain categories of citizens and their needs. The author defines the property of outreach programs for the formation of public administration relations with the public in the vector of partnership. The article describes direct public relations as a new interactive model of communication, which should actualize the communicative aspect and bring the authorities as close as possible to society. It is emphasized that the implementation of direct initiatives ensures the formation of a positive image of public authorities, promotes educational activities and the education of legal culture, has a positive effect on the correct perception of citizens of the functions of public administration. The article identifies the importance of compiling a «profile» (characteristics) of the values of each of the groups of the target audience, which includes a set of features – points of reference in the process of strategic planning of communicative activities of the institution. The author substantiates that the first step towards updating outreach programs should be to enshrine them in communication strategies and communication plans of public administration bodies.
Description: Торхова Н. О. Система зв’язків з громадськістю в органах публічного управління (на прикладі органів правосуддя) = Public relations system in public administration bodies (on the example of judiciary bodies) / Н. О. Торхова // Публічне управління та регіональний розвиток = Public Administration and Regional Development : наук. журн. – 2021. – № 12. – C. 512–537. – Бібліогр. 36 назв.
URI: https://dspace.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1620
ISSN: 2616-6216
Appears in Collections:2021 рік

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Торхова Н. О..pdf398.39 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.