Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1578
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Сагуйченко, В. В. | - |
dc.contributor.author | Волокітіна, Н. Ю. | - |
dc.date.accessioned | 2024-01-23T12:18:17Z | - |
dc.date.available | 2024-01-23T12:18:17Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.issn | 2616-6216 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1578 | - |
dc.description | Сагуйченко В. В. Управління освітою : зміна управлінської вертикалі / В. В. Сагуйченко, Н. Ю. Волокітіна // Публічне управління та регіональний розвиток = Public Administration and Regional Development : наук. журн. – 2020. – № 9. – C. 771–795. – Бібліогр. 46 назв. | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті акцентовано на необхідності проведення освітніх реформ для забезпечення якісної освіти, важливості зміни управлінської складової з поступовим переходом від державного управління до державно-громадського, залучення місцевої громади до підтримки освітніх реформ. Проаналізовано розуміння керівниками навчальних закладів необхідності впровадження освітніх реформ, їх своєчасності, теоретико-методологічного обґрунтування реформування освітніх інституцій, ставлення до задекларованих процесів реформування за паритетним поділенням повноважень між державою і місцевою громадою. Доведено, що практичні результати освітніх реформ, зокрема в закладах загальної середньої освіти залежать від управлінських компетенцій керівників цих закладів, які включають знання з питань теоретичної рефлексії досвіду про освіту, управління, виховання; з питань філософсько-антропологічного обґрунтування коеволюції освітніх інституцій і сучасного суспільства; культурологічних аспектів; синергетичних процесів; міждисциплінарного підходу; національної культури і інтеграційних процесів в освіті; входження до європейського освітнього простору висновках за результатами проведеного експерименту підсумовано, що є причинами неякісної освіти, серед яких: непрофесійність наукових і науково-педагогічних працівників; слабке матеріально-технічне оснащення; відсутність сучасних компьютерів; незацікавленість учнів і студентів у навчанні; перевантаження учнів і педагогів; відсутність варіантів для індивідуальної освітньої траєкторіїґ; відсутність перспектив подальшого гідного працевлаштуванн та запропоновано шляхи для задіяння ефективних механізмів з питань підвищення якості освіти на курсах підвищення кваліфікації в регіональних інститутах післядипломної педагогічної освіти. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Ємельянова Т. В. | uk_UA |
dc.subject | заклади освіти | uk_UA |
dc.subject | реформування | uk_UA |
dc.subject | управління закладом освіти | uk_UA |
dc.subject | децентралізація | uk_UA |
dc.subject | місцеве самоврядування | uk_UA |
dc.subject | розвиток | uk_UA |
dc.subject | суспільство | uk_UA |
dc.title | Управління освітою : зміна управлінської вертикалі | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | 2020 рік |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Сагуйченко В. В., Волокітіна Н. Ю..pdf | 634.16 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.