Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1578
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСагуйченко, В. В.-
dc.contributor.authorВолокітіна, Н. Ю.-
dc.date.accessioned2024-01-23T12:18:17Z-
dc.date.available2024-01-23T12:18:17Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.issn2616-6216-
dc.identifier.urihttps://dspace.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1578-
dc.descriptionСагуйченко В. В. Управління освітою : зміна управлінської вертикалі / В. В. Сагуйченко, Н. Ю. Волокітіна // Публічне управління та регіональний розвиток = Public Administration and Regional Development : наук. журн. – 2020. – № 9. – C. 771–795. – Бібліогр. 46 назв.uk_UA
dc.description.abstractУ статті акцентовано на необхідності проведення освітніх реформ для забезпечення якісної освіти, важливості зміни управлінської складової з поступовим переходом від державного управління до державно-громадського, залучення місцевої громади до підтримки освітніх реформ. Проаналізовано розуміння керівниками навчальних закладів необхідності впровадження освітніх реформ, їх своєчасності, теоретико-методологічного обґрунтування реформування освітніх інституцій, ставлення до задекларованих процесів реформування за паритетним поділенням повноважень між державою і місцевою громадою. Доведено, що практичні результати освітніх реформ, зокрема в закладах загальної середньої освіти залежать від управлінських компетенцій керівників цих закладів, які включають знання з питань теоретичної рефлексії досвіду про освіту, управління, виховання; з питань філософсько-антропологічного обґрунтування коеволюції освітніх інституцій і сучасного суспільства; культурологічних аспектів; синергетичних процесів; міждисциплінарного підходу; національної культури і інтеграційних процесів в освіті; входження до європейського освітнього простору висновках за результатами проведеного експерименту підсумовано, що є причинами неякісної освіти, серед яких: непрофесійність наукових і науково-педагогічних працівників; слабке матеріально-технічне оснащення; відсутність сучасних компьютерів; незацікавленість учнів і студентів у навчанні; перевантаження учнів і педагогів; відсутність варіантів для індивідуальної освітньої траєкторіїґ; відсутність перспектив подальшого гідного працевлаштуванн та запропоновано шляхи для задіяння ефективних механізмів з питань підвищення якості освіти на курсах підвищення кваліфікації в регіональних інститутах післядипломної педагогічної освіти.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЄмельянова Т. В.uk_UA
dc.subjectзаклади освітиuk_UA
dc.subjectреформуванняuk_UA
dc.subjectуправління закладом освітиuk_UA
dc.subjectдецентралізаціяuk_UA
dc.subjectмісцеве самоврядуванняuk_UA
dc.subjectрозвитокuk_UA
dc.subjectсуспільствоuk_UA
dc.titleУправління освітою : зміна управлінської вертикаліuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:2020 рік

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Сагуйченко В. В., Волокітіна Н. Ю..pdf634.16 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.