Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1578
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСагуйченко, В. В.-
dc.contributor.authorВолокітіна, Н. Ю.-
dc.date.accessioned2024-01-23T12:18:17Z-
dc.date.available2024-01-23T12:18:17Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.issn2616-6216-
dc.identifier.urihttps://dspace.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1578-
dc.descriptionСагуйченко В. В. Управління освітою : зміна управлінської вертикалі = Education management : changing the management vertical / В. В. Сагуйченко, Н. Ю. Волокітіна // Публічне управління та регіональний розвиток = Public Administration and Regional Development : наук. журн. – 2020. – № 9. – C. 771–795. – Бібліогр. 46 назв.uk_UA
dc.description.abstractУ статті акцентовано на необхідності проведення освітніх реформ для забезпечення якісної освіти, важливості зміни управлінської складової з поступовим переходом від державного управління до державно-громадського, залучення місцевої громади до підтримки освітніх реформ. Проаналізовано розуміння керівниками навчальних закладів необхідності впровадження освітніх реформ, їх своєчасності, теоретико-методологічного обґрунтування реформування освітніх інституцій, ставлення до задекларованих процесів реформування за паритетним поділенням повноважень між державою і місцевою громадою. Доведено, що практичні результати освітніх реформ, зокрема в закладах загальної середньої освіти залежать від управлінських компетенцій керівників цих закладів, які включають знання з питань теоретичної рефлексії досвіду про освіту, управління, виховання; з питань філософсько-антропологічного обґрунтування коеволюції освітніх інституцій і сучасного суспільства; культурологічних аспектів; синергетичних процесів; міждисциплінарного підходу; національної культури і інтеграційних процесів в освіті; входження до європейського освітнього простору висновках за результатами проведеного експерименту підсумовано, що є причинами неякісної освіти, серед яких: непрофесійність наукових і науково-педагогічних працівників; слабке матеріально-технічне оснащення; відсутність сучасних компьютерів; незацікавленість учнів і студентів у навчанні; перевантаження учнів і педагогів; відсутність варіантів для індивідуальної освітньої траєкторіїґ; відсутність перспектив подальшого гідного працевлаштуванн та запропоновано шляхи для задіяння ефективних механізмів з питань підвищення якості освіти на курсах підвищення кваліфікації в регіональних інститутах післядипломної педагогічної освіти. The article emphasizes the need for educational reforms to ensure quality education, the importance of changing the management component with a gradual transition from public to public administration, involving the local community in supporting educational reforms. The understanding of the heads of educational institutions of the need to implement educational reforms, their timeliness, theoretical and methodological justification for reforming educational institutions, attitude to the declared reform processes on a parity division of powers between the state and local community is analyzed. It is proved that the practical results of educational reforms, in particular in general secondary education institutions, depend on the managerial competencies of the heads of these institutions, which include knowledge of theoretical reflection on the experience of education, management, upbringing; on the issues of philosophical and anthropological substantiation of the coevolution of educational institutions and modern society; culturological aspects; synergetic processes; interdisciplinary approach; national culture and integration processes in education; entry into the European educational space. The conclusions based on the results of the experiment summarize what are the causes of poor education, including: unprofessionalism of scientific and scientific-pedagogical workers; weak material and technical equipment; lack of modern computers; disinterest of pupils and students in education; overload of students and teachers; lack of options for individual educational trajectories; lack of prospects for further decent employment and suggested ways to use effective mechanisms to improve the quality of education in advanced training courses in regional institutes of postgraduate pedagogical education.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЄмельянова Т. В.uk_UA
dc.subjectзаклади освітиuk_UA
dc.subjectреформуванняuk_UA
dc.subjectуправління закладом освітиuk_UA
dc.subjectдецентралізаціяuk_UA
dc.subjectмісцеве самоврядуванняuk_UA
dc.subjectрозвитокuk_UA
dc.subjectсуспільствоuk_UA
dc.subjecteducational institutionsuk_UA
dc.subjectreforminguk_UA
dc.subjectmanagement of educational institutionsuk_UA
dc.subjectdecentralizationuk_UA
dc.subjectlocal self-governmentuk_UA
dc.subjectdevelopmentuk_UA
dc.subjectsocietyuk_UA
dc.titleУправління освітою : зміна управлінської вертикаліuk_UA
dc.title.alternativeEducation management : changing the management verticaluk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:2020 рік

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Сагуйченко В. В., Волокітіна Н. Ю..pdf634.16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.