Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1512
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБагмет, М. О.-
dc.contributor.authorШтирьов, О. М.-
dc.contributor.authorГаргаун, Я. І.-
dc.date.accessioned2024-01-18T09:13:11Z-
dc.date.available2024-01-18T09:13:11Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.issn2616-6216-
dc.identifier.urihttps://dspace.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1512-
dc.descriptionБагмет М. О. Імплементація досвіду країн ЄС в процесі удосконалення децентралізації публічної влади та адміністрування в Україні / М. О. Багмет, О. М. Штирьов, Я. І. Гаргаун // Публічне управління та регіональний розвиток = Public Administration and Regional Development : наук. журн. – 2019. – № 4. – C. 228–252. – Бібліогр. 23 назви.uk_UA
dc.description.abstractУ статті здійснено дослідження досвіду країн ЄС щодо проведення реформи децентралізації, а також можливості його імплементації в Україні. Крім того, дослідження містить в собі аналіз впровадження в практику європейських критеріїв та стандартів в процесі децентралізації публічної влади та адміністрування в Україні. Автори статті акцентують увагу на необхідності запозичення Україною саме європейського досвіду, доводять, що Україна готова здійснювати реформу децентралізації публічної влади та адміністрування. Авторами насамперед акцентована увага на вдосконаленні правової та інституційної бази системи міжбюджетного фінансування. Зауважено що наступним кроком повинна стати робота науковців щодо розробки методики розрахунку фінансування регіонів. Також авторами пропонується внести зміни до законів «Про місцеве самоврядування в Україні» та «Про місцеві державні адміністрації», де вказані повноваження місцевих органів, методика визначення обсягів фінансування, а також визначено поняття «комунальна власність» та «комунальне майно». Зазначено, що для кожного рівня органів місцевої влади потрібно окреслити коло відповідальності та міри покарання, так як контроль та відповідальність є підґрунтям децентралізації. В результаті цих втілення зазначених пропозицій щодо фінансової децентралізації очікується створення нової системи місцевих бюджетів та міжбюджетних відносин, в основі яких повинна бути інституційна симетрія, що передбачає поєднання та взаємозв’язок економічних суб’єктів, які користуються суспільними благами, сплачують податки, і тих, хто приймає самостійно рішення про її надання. На основі проведеного дослідження зроблено висновки, що імплементація позитивного зарубіжного досвіду сприятиме становленню громадянського суспільства, так як успішність реформи децентралізації публічної влади та адміністрування є запорукою розвитку свободи, демократії та громадянського суспільства в Україні.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЄмельянова Т. В.uk_UA
dc.subjectдецентралізаціяuk_UA
dc.subjectреформаuk_UA
dc.subjectкраїни ЄСuk_UA
dc.subjectУкраїнаuk_UA
dc.subjectімплементаціяuk_UA
dc.subjectєвропейські критерії та стандартиuk_UA
dc.subjectгромадянське суспільствоuk_UA
dc.titleІмплементація досвіду країн ЄС в процесі удосконалення децентралізації публічної влади та адміністрування в Україніuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:2019 рік

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Багмет М. О, Штирьов О. М., Гаргаун Я. І..pdf588.03 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.