Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1412
Title: | Приклади оформлення списків бібліографічних посилань з урахуванням Національного стандарту України ДСТУ 8302:2015 «Інформація та документація. Бібліографічне посилання. Загальні положення та правила складання» |
Other Titles: | рекомендаційний гайд |
Keywords: | бібліографія бібліографічні посилання ДСТУ 8302:2015 Національний стандарт України рекомендаційний гайд |
Issue Date: | Dec-2023 |
Abstract: | Пропонуємо до уваги наукової спільноти, здобувачів всіх освітніх ступенів, аспірантів, викладачів, студентів ЧНУ ім. Петра Могили рекомендаційний гайд від Наукової бібліотеки ЧНУ ім. Петра Могили. «Гайд» (в пер. з англ. «guide» – «напрямок», «керівництво», «путівник», «гід» ). У нашому випадку – покрокова інструкція, послідовність дій в оформленні бібліографічних описів. Представлено практичний матеріал, розроблений на основі рекомендацій Національного стандарту України ДСТУ 8302:2015 «Інформація та документація. Бібліографічне посилання. Загальне положення та правила складання». В основу даних рекомендацій покладений практичний досвід фахівців Наукової бібліотеки ЧНУ ім. Петра Могили. Також були враховані офіційні поправки 2017 року (код Українського класифікатора нормативних документів 01.140.40). |
Description: | Приклади оформлення списків бібліографічних посилань з урахуванням Національного стандарту України ДСТУ 8302:2015 «Інформація та документація. Бібліографічне посилання. Загальні положення та правила складання» : рек. гайд / уклад. Л. П. Болдуреску ; Наук. б-ка ЧНУ ім. Петра Могили. – Миколаїв, 2023. – 27 с. |
URI: | https://dspace.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1412 |
Appears in Collections: | Науково-методичні, довідкові видання |
Files in This Item:
File | Size | Format | |
---|---|---|---|
Приклади оформлення списків бібліографічних посилань.pdf | 620.42 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.