Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/769
Назва: Порівняльний аналіз сучасних підходів до визначення сутності поняття "сфера гостинності"
Автори: Гуменюк, А. М.
Ключові слова: сфера гостинності
туризм
готельний бізнес
громадське харчування
попит
клієнто-орієнтованість
hospitality
tourism
hotel business
catering
demand
customer orientation
Дата публікації: 2022
Видавництво: ТОВ «ДКС Центр»
Короткий огляд (реферат): У статті було здійсненоа систематизація наукових підходів стосовно визначення сутності поняття "сфера гостинності", виділено основні сутнісні, які характеризують вказаний феномен. Виділено, керуючись змістом узагальнення наукових підходів, основні сутнісні ознаки, які характеризують поняття "сфера гостинності", серед яких, зокрема: ознака орієнтиру на задоволення традиційного клієнтського попиту, цивілізаційна (або еволюційна) ознака), структурна ознака, ознака клієнтоорієнтованості, ознака інноваційності в контексті орієнтиру на створення та надання нових видів послуг (продуктів), які відповідають характеру попиту туристів. Встановлено, що перший підхід, сформульований в рамках ознаки орієнтиру на задоволення традиційного клієнтського попиту не пов'язаний із розумінням сфери гостинності у якості системи сервісів, що мають ознаки функціонування на випередження, і, відповідно, цільові орієнтири їх розвитку знаходяться в площині задоволення традиційних потреб туристів в цій сфері і отримання від надання послуг гостинності прибутку на рівні суб'єктів вказаного сектору. Доведено, що другий цивілізаційно-структурний підхід пов'язано із акцентом на характеристиці цього феномену в контексті змін прогресу та часу (в розрізі цивілізаційної (або еволюційної) ознаки) і в розрізі його структурних складових (посилання на структурну ознаку). Визначено, що третій науковий підхід основано на визначенні досліджуваного поняття сфери гостинності в контексті її розвитку за напрямком клієнтоорієнтованості (ознака клієнтоорієнтованості). Визначено універсальне трактування сутності поняття сфера гостинності, яке сформульовано з огляду на універсальний підхід до розуміння зазначеного феномену. The article systematizes the scientific approaches to defining the essence of the concept of "hospitality sphere", highlights the main essences that characterize this phenomenon. Guided by the content of generalization of scientific approaches, the main essential features that characterize the concept of "hospitality", among which, in particular: a sign of reference to meet traditional customer demand, civilization (or evolutionary) feature), a structural feature, a feature of customer orientation, a feature of innovation in the context of the focus on the creation and provision of new services (products) that meet the nature of tourist demand. It is established that the first approach formulated within the framework of the guideline to meet traditional customer demand is not related to the understanding of hospitality as a system of services with signs of functioning ahead, and, accordingly, the targets of their development are in the field of traditional needs. tourists in this field and receiving profits from the provision of hospitality services at the level of entities in this sector. It is proved that the second civilizational-structural approach is related to the emphasis on the characteristics of this phenomenon in the context of changes in progress and time (in terms of civilizational (or evolutionary) trait) and in terms of its structural components (reference to structural trait). It is determined that the third scientific approach is based on the definition of the studied concept of hospitality in the context of its development in the direction of customer orientation (a sign of customer orientation). The universal interpretation of the essence of the concept of the sphere of hospitality is defined, which is formulated taking into account the universal approach to understanding this phenomenon. It is established that the hospitality industry is a complex of industries in the service sector, which is dynamically transforming in view of changes in technology, social development and globalization, whose businesses carry out economic activities in the field of customer-oriented customer service (temporary accommodation, catering, entertainment and leisure, excursion service) and additional accompanying direction (transport services, services translators, information support, sports and wellness services, telecommunications services), and focused on meeting the needs of tourists and putting forward innovative proposals that provide for the development of the market environment.
Опис: Гуменюк А. М. Порівняльний аналіз сучасних підходів до визначення сутності поняття "сфера гостинності" / А. М. Гуменюк // Інвестиції : практика та досвід : наук.-практ. журн. – 2022. – № 1. – С. 55–60. : Бібліогр. 14 назв.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/769
ISSN: 2306-6814
Розташовується у зібраннях:2022 рік

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гуменюк А. М. Порівняльний аналіз.pdf418.13 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.