Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3032
Назва: The role of behavioral theories in the process of analyzing the motives of cyberhating in public space
Інші назви: Роль поведінкових теорій в процесі аналізу мотивів виникнення кіберхейтингу в публічному просторі
Автори: Todorova, M.
Shtyrov, O.
Ключові слова: cyber-hating
motivation
public space
generational theory
behavioral theories
sociological research
marketing research
cross-functional approach
cognitive marketing
кіберненависть
публічний простір
мотивація
теорія поколінь
теорії поведінки
соціологічні дослідження
маркетингові дослідження
міжфункціональний підхід
когнітивний маркетинг
Дата публікації: 2025
Видавництво: Ємельянова Т. В.
Короткий огляд (реферат): The purpose of this article is to analyze the emergence of cyber-hating motives within the context of behavioral theory evolution through a cross-functional lens. The authors have confirmed the hypothesis that cyber-hating emerges as part of cultural and behavioral patterns resulting from generational theory changes. A sociological study was conducted, focusing on the causes and motives for cyber-hating among a teenage audience. The study utilized a cross-functional approach to identify cyber-hating motives as a result of the interaction between the evolution of behavioral theories in marketing, cognitive psychology, social influence psychology, and generational theory. In preparing the article, sociological research methods were used, particularly survey-based questionnaires. Methods applied for analyzing sociological and marketing data included the Rosenberg Self-Esteem Scale (RSES), the Likert scale, and scales for measuring frequency and intensity of social media usage. The scientific novelty of the results lies in substantiating and proving the cross-functional interaction in the emergence of cyber-hating motives within the context of behavioral theory evolution. Specifically, it identifies a new factor in the motivation for cyber-hating: the formation of behavioral patterns in cyberspace as a result of behavioral responses evolving with generational shifts. The practical significance of the research results lies in identifying specific behavioral motives among representatives of the new generation. The study’s practical outcomes illustrate the transformation across generations, their behavioral patterns, cultural perspectives, and values as a result of cross-functional interactions between influencing factors. Cтаття присвячена спробі проаналізувати виникнення мотивів кіберненависті в контексті еволюції теорії поведінки через крос-функціональну призму. Автори підтвердили гіпотезу про те, що кіберненависть виникає як частина культурних та поведінкових моделей, що виникають внаслідок змін у теорії поколіннь. Було проведено соціологічне дослідження, зосереджене на причинах та мотивах кіберненависті серед підліткової аудиторії. У дослідженні було використано крос-функціональний підхід для виявлення мотивів кіберненависті в результаті взаємодії між еволюцією теорій поведінки в маркетингу, когнітивній психології, психології соціального впливу та теорії поколіннь. Під час підготовки статті були використані соціологічні методи дослідження, зокрема анкети на основі опитувань. Методи, застосовані для аналізу соціологічних та маркетингових даних, включали шкалу самооцінки Розенберга (RSES), шкалу Лайкерта та шкали для вимірювання частоти та інтенсивності використання соціальних мереж. Наукова новизна результатів полягає в обґрунтуванні та доведенні крос-функціональної взаємодії у виникненні мотивів кіберненависті в контексті еволюції теорії поведінки. Зокрема, воно визначає новий фактор мотивації кіберненависті: формування моделей поведінки в кіберпросторі в результаті поведінкових реакцій, що розвиваються разом зі змінами поколінь. Практичне значення результатів дослідження полягає у визначенні конкретних мотивів поведінки серед представників нового покоління. Практичні результати дослідження ілюструють трансформацію між поколіннями, їхні моделі поведінки, культурні перспективи та цінності в результаті міжфункціональної взаємодії між факторами впливу.
Опис: Todorova M. The role of behavioral theories in the process of analyzing the motives of cyberhating in public space = Роль поведінкових теорій в процесі аналізу мотивів виникнення кіберхейтингу в публічному просторі / M. Todorova, O. Shtyrov // Публічне управлівня та регіональний розвиток : наук. журн. = Public administration and regional development : academic journal. – 2025. – № 29. – С. 997–1024.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3032
ISSN: 2616-6216 (print), ISSN: 2707-9597 (online)
Розташовується у зібраннях:2025 рік

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тодорова М., Штирьов О..pdf292.94 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.