Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2904
Назва: | Роль кіберхейту як складової частини кібербулінгу у системі розвитку персоналу на публічній службі |
Інші назви: | The role of cyberhate as a component of cyberbullying in the system of staff development in public service |
Автори: | Атанасов, М. |
Ключові слова: | кіберхейт кібербулінг публічна служба управління персоналом фактори cyberhate cyberbullying public service personnel management factors |
Дата публікації: | 2025 |
Видавництво: | Ємельянова Т. В. |
Короткий огляд (реферат): | У статті зроблена спроба визначити роль кіберхейту як складової частини кібербулінгу. У вступній частині акцентовано увагу на тому що питання кіберхейту полягає у складному поєднанні неправомірно використаної, неопосередкованої та нерегульованої свободи слова. Нині у світі тривають дебати щодо його універсальної концептуалізації. Тим часом, кіберхейт позначенийякусі формивираження, опосередкованихінформаційнокомунікаційних технологій, які підзбурюють, виправдовують або пропагують ненависть чи насильство проти окремих осіб чи груп на основі їхньої статі, раси, етнічної приналежності, релігії, сексуальної орієнтації чи інших колективних характеристик. Основна частина присвячена детальному аналізу факторів що впливають на розвиток кіберхейту та його подальшого впливу на публічних службовців та персонал. Зазначено що для подальшого кращого розуміння та синтезу визначених факторів, враховуючи результати опитування проведеного автором розкрито головні фактори, а саме: «Особистісні фактори», «Когнітивні фактори», «Психологічні фактори» та «Зовнішні фактори». Класифікація факторів базується зокрема на природі факторів, релевантності, контексті факторів, що є предметом розгляду в наукових публікаціях, та на підставі розгляду загального визначення кожного визначеного фактору. У висновках констатовано що з моменту появи явища кібербулінгу цікавість до питання його проявів та природи у різних сферах та галузях останнім часом стрімко зросли. В той же час мусимо констатувати що його різновид, а саме кіберхейт нажаль ще не отримав у вітчизняному науковому просторі належного наукового аналізу та оцінки. Опитування проведене в рамках нашого дослідження засвідчило низку факторів які включають особистісні, психологічні, когнітивні, та зовнішні фактори що впливають на розвиток персоналу на публічній службі та спонукають публічних службовців до вчинення дій які мають ознаки кібербулінгу на підставі огляду наукових розвідок які пов’язані власне з питаннями кібербулінгу та його складової кіберхейту. Крім того, всі ці фактори були також класифіковані на негативні та позитивні з метою детального обгрунтування впливу досліджуваних факторів на прояви кіберхейту та кібербулінгу. The article attempts to define the role of cyberhate as a component of cyberbullying. The introductory part emphasizes that the issue of cyberhate is a complex combination of misused, mediated and unregulated freedom of speech. Currently, debates continue in the world about its universal conceptualization. Meanwhile, cyberhate is defined as all forms of expression, mediated by information and communication technologies, inciting, justifying or promoting hatred or violence against individuals or groups based on their gender, race, ethnicity, religion, sexual orientation or other collective characteristics. The main part is devoted to a detailed analysis of the factors influencing the development of cyberhate and its further impact on public servants and staff. It is noted that for further better understanding and synthesis of certain factors, taking into account the results of the survey conducted by the author, the main factors are disclosed, namely: «Personal factors», «Cognitive factors», «Psychological factors» and «External factors». The classification of factors is based, in particular, on the nature of the factors, relevance, context of the factors that are the subject of consideration in scientific publications, and on the basis of consideration of the general definition of each specific factor. In conclusion, it is stated that since the emergence of the phenomenon of cyberbullying, interest in the issue of its manifestations and nature in various spheres and industries has recently increased. At the same time, it should be noted that its variety, namely cyberhate, unfortunately, has not yet received proper scientific analysis and assessment in the domestic scientific space. The survey conducted as part of our study showed a number of factors, including personal, psychological, cognitive, and external factors that influence the development of personnel in the public service and encourage public servants to commit actions that have signs of cyberbullying based on a review of scientific studies that are related to the questions themselves. In addition, all these factors were classified into negative and positive in order to thoroughly substantiate the influence of the studied factors on the manifestations of cyberhate and cyberbullying. |
Опис: | Атанасов М. Роль кіберхейту як складової частини кібербулінгу у системі розвитку персоналу на публічній службі = The role of cyberhate as a component of cyberbullying in the system of staff development in public service / М. Атанасов // Публічне управління та регіональний розвиток = Public Administration and Regional Development : наук. журн. – 2025. – № 28. – С. 606–627. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2904 |
ISSN: | 2616-6216 pr., 2707-9597 el. |
Розташовується у зібраннях: | 2025 рік |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Атанасов М..pdf | 336.45 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.