Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2622
Назва: Sociocultural adaptation of educational attainment and their professional development: pedagogical aspect
Автори: Svyrydiuk, O.
Humeniuk, I.
Ababilova, N.
Klochko, O.
Hrebnieva, I.
Ключові слова: educational environment
social adaptation
pedagogical support
digitalization
communications
Дата публікації: 2024
Видавництво: CENTRO UNIV LA SALLE-RJ
Короткий огляд (реферат): The article reveals the specifics of students' social adaptation when planning a professional career. The components and indicators of the level of social adaptation of students in the process of planning a professional career have been determined. A model of pedagogical support for the process of social adaptation of students in planning a professional career has been theoretically substantiated and developed. A model of pedagogical support for the process of social adaptation of students when planning a professional career was experimentally tested.
Опис: Svyrydiuk, O., Humeniuk, I., Ababilova, N., Klochko, O., & Hrebnieva, I. (2024). Sociocultural adaptation of educational attainment and their professional development: pedagogical aspect. Conhecimento & Diversidade, 16(43), 257-269.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://www.webofscience.com/wos/woscc/full-record/WOS:001366460400012
https://dspace.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2622
ISSN: 1983-3695
2237-8049 el.
Розташовується у зібраннях:Публікації науково-педагогічних працівників ЧНУ імені Петра Могили у БД Web of Science

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
SOCIOCULTURAL ADAPTATION OF EDUCATIONAL ATTAINMENT AND.pdf276.53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.