Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2302
Title: Сучасні інструменти маркетингу в діяльності підприємств готельно-ресторанного бізнесу
Authors: Фостолович, В. А.
Боцян, Т. В.
Keywords: готельно-ресторанна справа
економічний результат
бізнес
цифрові перетворення
автоматизовані системи
інновацї
менеджмент
маркетинг
соціальні мережі
інструменти цифрового маркетингу
лайв-стримінг
короткі ролики
віртуальна та доповнена реальність
довгі відео
експериментальний контент
лайв-аудіочати
Hotel and restaurant business
economic performance
business
digital transformation
automated systems
innovation
management
marketing
social networks
digital marketing tools
live streaming
short videos
virtual and augmented reality
long videos
experimental content
live audio chats
Issue Date: 2023
Publisher: Тов. «ДКС Центр»
Abstract: Сфера готельно-ресторанного бізнесу в сучасних умовах цифрових перетворень та зміни свідомості людини й підходу до організації простору та способу життя потребує впровадження інноваційних методів бізнесової діяльності. Інтенсивність технологічного розвитку спонукає до активної маркетингової діяльності через соціальні мережі. Ініціативність користувачів в частині просування через цифрові мережі популяризують використовувані платформи. Соціальні мережі стали платформою для представлення різних освітніх і навчальних проектів, інформаційним ресурсом, місцем соціальної активності молоді та спілкування різних верств населення. Крім того, для бізнесу соціальні мережі стали одним із найважливіших інстрментів маркетингу, ефективним каналом просування бренду. В сфері гостинності застосування соціальних мереж виступає прозорою платформою, яка робить діяльність компанії результативною, бізнес — ефективним, а для користувачів слугує зручним способом користування, надає цікавий контент. Найбільш дієвими формами наповнення контенту платформи чи сторінки готелю або ресторану є як лайв-стримінг, короткі ролики, віртуальна та доповнена реальність так і довгі відео, експериментальний контент і лайв-аудіочати. Застосуваня інноваційних інструментів в системі управління дають можливість досягти успіху у бізнесовій діяльності. Вміння використовувати сучасні технологічні рішення у бізнес-процесі, у системі менеджменту та маркетингу сприяє їх виокремленню серед усієї сукупності конкурентних бізнес-стратегій, що реалізуються на ринку. Завдяки впровадженню цифрових технологій у систему менеджменту, маркетингу, безпосередньо у процес виробництва та реалізації товарів, робіт чи послуг нівелює питання невизначеності у компанії та робить її актуальною у конкурентному середовищі. Соціальні мережі стали найбільш поширеною маркетингвою платформою, яка доносить якісно інформацію безпосередньо до кожного споживача, незважаючи на критичні умови роботи останніх років. Компанії готельно-ресторанного бізнесу завдяки цифровим трансформаціям отримують можливість інтенсивного розвитку та розширення навіть в умовах великих політичних, економічних та соціальних ризиків. The sphere of hotel and restaurant business in modern conditions of digital transformations and changes in human consciousness and approach to the space of organization and lifestyle requires the introduction of innovative methods of business activity. The intensity of technological development encourages active marketing activities through social networks. User initiative in terms of promotion through digital networks is popularized by the platforms used. Social networks have become a platform for the presentation of various educational and training projects, an information resource, a place for social activity of young people and communication between different segments of the population. In addition, for businesses, social networks have become one of the most important marketing tools, an effective brand promotion channel. In the field of hospitality, the use of social networks acts as a transparent platform that makes the company's activities effective, business — efficient, and for users it serves as a convenient way of use, provides interesting content. The most effective forms of filling the content of the platform or the page of a hotel or restaurant are live streaming, short videos, virtual and augmented reality, as well as long videos, experimental content and live audio chats. The application of innovative tools in the management system provides an opportunity to achieve success in business activities. The ability to use modern technological solutions in the business process, in the management and marketing system helps to distinguish them from the entire set of competitive business strategies implemented on the market. Thanks to the implementation of digital technologies in the system of management, marketing, directly in the process of production and sale of goods, works or services, it eliminates the issue of uncertainty in the company and makes it relevant in a competitive environment. Social networks have become the most widespread marketing platform that delivers high-quality information directly to each consumer, despite the critical working conditions of recent years. Thanks to digital transformations, companies in the hotel and restaurant business receive the opportunity for intensive development and expansion even in conditions of great political, economic and social risks.
Description: Фостолович В. А. Сучасні інструменти маркетингу в діяльності підприємств готельно-ресторанного бізнесу / В. А. Фостолович, Т. В. Боцян // Інвестиції : практика та досвід : наук.-практ. журн. – 2023. – № 5. – берез. – С. 11–17. – Бібліогр. 6 назв.
URI: https://dspace.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2302
ISSN: 2306-6814
Appears in Collections:2023 рік

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Фостолович В. А., Боцян Т. В..pdf774.91 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.