Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2271
Title: Використання стратегії блакитного океану у післявоєнному відновленні туристичної та готельно-ресторанної сфер України
Authors: Заячковська, Г. А.
Тягунова, Н. М.
Машіка, Г. В.
Keywords: стратегія Блакитного Океану
стратегія Червоного Океану
суб'єкт бізнесу
інновації
Blue Ocean strategies
Red Ocean strategies
business entity
innovations
Issue Date: 2023
Publisher: Тов. «ДКС Центр»
Abstract: Щоб ефективно функціонувати у післявоєнних умовах суб'єктам бізнесу туристичної та готельно-ресторанної сфер потрібно не орієнтуватися на запеклу боротьбу з конкурентами, а використовувати стратегії Блакитного Океану (за яких така конкуренція відсутня, однак наявні більші можливості зростати та отримувати прибуток). Відтак дослідження спрямоване на визначення особливостей використання стратегій Блакитного Океану у післявоєнному відновленні туристичної та готельно-ресторанної сфер України. Для досягнення мети дослідження автори орієнтувалися на методи системного аналізу, класифікації та комбінаторного аналізу (спрямованого на розв'язання задач вибору стратегії розвитку бізнесу та формування елементів створення цінності). У межах дослідження доведено, що використання стратегій Блакитного Океану забезпечує формування тимчасової монополії. Закономірно, для післявоєнного відновлення туристичної та готельно-ресторанної сфер України, її суб'єктам слід застосовувати таку стратегію, зміст якої максимально орієнтується на плани з розширення ринкових меж всередині ядра бізнесу. При цьому суб'єкти бізнесу мають орієнтуватись на не клієнтів та не мусять виходити за межі власної діяльності, звертаючись до суміжних галузей. Крім того, загальний зміст стратегії має бути спрямований на прості інновації, суть яких змінює у клієнтів загальноприйняте уявлення про технології (фактично, суб'єкти бізнесу не потребують ультрасучасних, технологічних новацій, оскільки вони не являють собою визначальну ознаку прибутковості туристичних та готельно-ресторанних продуктів). Загальний зміст стратегії Блакитного Океану має орієнтуватися на поєднання цінності та новацій (закономірно, суб'єкти бізнесу, які вийшли на ринок з інноваційними пропозиціями мають поєднати їх з цінністю для клієнтів), а також на диференціацію та зниження витрат. Зокрема, автори звертають увагу на той факт, що деякі складові пропозиції цінності у межах стратегії Блакитного Океану можна вилучити або зменшити, щоб одночасно досягти зниження витрат на виробництво продукту, що їх втілює. Перспективи подальших розвідок у даному напрямі полягають у розробці стратегії післявоєнного відновлення туристичної та готельно-ресторанної сфер України, шляхом створення монополій (які утримуються не адміністративними важелями, а інноваціями та креативом, відтак продукують значно вищі, за класичні, потоки прибутків). To function effectively in post-war conditions, the business entity of tourism and hotel-restaurant spheres should not focus on a fierce fight against competitors, but rather use the Blue Ocean strategies, where competition is absent, but exist opportunities to grow and gain profits. Thus, the research is aimed at defining the peculiarities of the use of the Blue Ocean strategies in the post-war reconstruction of tourist and hotel-restaurant Ukraine spheres. To achieve the goal of the research, the authors focused on methods of system analysis, classification, and combined analysis (designed to solve the problems of choosing a strategy for business entity development and forming elements of value creation). Within the framework of the study, it is proved that the use of the Blue Ocean strategies ensures the formation of a temporary monopoly. Naturally, for the post-war restoration of tourist and hotel-restaurant spheres of Ukraine, its subjects should use such a strategy, the content of which is oriented to the plans for expansion of market borders within the core of the business (at that, business entities should not focus on clients and should not go beyond the limits of their activity, turning to related industries). In addition, it is noted that the overall content of the strategy should be directed at simple innovations, the essence of which changes in the view of clients the general idea about technologies (therefore, business entities do not need ultra-modern, technological innovations because they do not constitute a decisive sign of the profitability of tourist and hotelrestaurant products), focuses on the combination of values and innovations (naturally, business entities that entered the market with innovative proposals should combine them with value), as well as the differentiation strategy and cost reduction (the authors pay attention to the fact that some components of the value proposition can be removed or reduced to simultaneously achieve a cost reduction of product production that implements them). The prospects of further developments in this direction lie in the development of the strategy of the post-war renewal of the tourist and hotelrestaurant Ukraine sphere by creating monopolies, which are held not by administrative levers, and innovations and creativity, thus producing a much higher, classical flow of profits.
Description: Заячковська Г. А. Використання стратегії блакитного океану у післявоєнному відновленні туристичної та готельно-ресторанної сфер України / Г. А. Заячковська, Н. М. Тягунова, Г. В. Машіка // Інвестиції : практика та досвід : наук.-практ. журн. – 2023. – № 4. – лют. – С. 19–25. – Бібліогр. 5 назв. - Ст. англ. мовою.
URI: https://dspace.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2271
ISSN: 2306-6814
Appears in Collections:2023 рік

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Заячковська Г. А., Тягунова Н. М., Машіка Г. В..pdf2.12 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.