Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1992
Назва: Організаційно-методичні та практичні особливості дослідження зв'язку між університетською високопродуктивною системою праці та компетентністю викладачів
Автори: Вей, Лі
Цзунсі, Лі
Ключові слова: high-performance work system
competency
motivation
teachers
human resource management
система високопродуктивної праці
компетентність
мотивація
викладачі
управління людськими ресурсами
Дата публікації: 2022
Видавництво: Тов. «ДКС Центр»
Короткий огляд (реферат): The scientific work is devoted to the analysis of organizational, methodological and practical features of the study of the relationship between the university highly productive labor system and the competence of teachers. The relevance of the article is due to the fact that a significant number of teachers are involved in the educational process at universities and colleges in China. Accordingly, to ensure an effective human resources management system, it is necessary to clearly substantiate the prevailing influence of factors on improving the competence and efficiency of teachers' work. It is proved that the increase in labor efficiency corresponds to the organizational measures of human resource management, abilities and motivation. In addition, the relationship between these three variables affects the organizational component of the management process. It is substantiated that in the process of management there is a close relationship between the process of managing labor resources and the competence, motivation and achievements of teachers. Based on the results of a survey based on data from 28 universities in China, a sample of data was made, which became the basis for statistical analysis, the results of which showed a high level of correlation of such factors as a highly productive work system, competencies and motivation of teachers. In addition to statistical methods of analysis, for the objectivity of substantiating the conclusions, the provisions of Maslow's hierarchy of needs theory were taken into account. Also, in the scientific work were investigated the competence of teachers from four positions, namely: competence in the scientific field, basic competence, pedagogical competence and competence in the field of social services. It has been established that, thanks to their own efforts, scientific and pedagogical workers always strive to improve the quality of teaching, the educational process and the level of their own scientific potential. In the context of the issues under study, evidence was obtained that the leadership of universities and colleges in China creates appropriate conditions for teachers for development (equal working conditions, financial incentives for professional development, promotion of scientific potential). Наукова праця присвячена аналізу організаційно-методичних та практичних особливостей дослідження зв'язку між університетською високопродуктивною системою праці та компетентністю викладачів. Актуальність статті обумовлена тим, що в університетах та коледжах Китаю до освітнього процесу залучено значну кількість викладачів. Відповідно, для забезпечення дієвої системи управління трудовими ресурсами, необхідне чітке обгрунтування переважаючого впливу факторів на підвищення компетентності та ефективності праці викладачів. Доведено, що підвищення ефективності праці кореспондується з організаційними заходами управління людськими ресурсами, здібностями та мотивацією. Крім того, взаємозв'язок між зазначеними трьома змінними здійснює вплив на організаційну компоненту управлінського процесу. Обгрунтовано, що в процесі управління існує тісний зв'язок між процесом управління трудовими ресурсами та компетенцією, мотивацією та досягненнями викладачів. За результатами анкетування, яке базувалося на даних з 28 університетів Китаю, було здійснено вибірку даних, які стали основою для проведення статистичного аналізу, результати якого засвідчили високий рівень кореляції таких факторів, як високопродуктивна система праці, компетенції та мотивація викладачів. Крім статистичних методів аналізу для об'єктивності обгрунтування висновків, було враховано положення теорії ієрархії потреб Маслоу. Також в науковій праці було досліджено компетентність викладачів з чотирьох позиції, а саме: компетентність в науковій сфері, базова компетентність, педагогічна компетентність та компетентність у сфері соціального обслуговування. Встановлено, що завдяки власним зусиллям, науково-педагогічні працівники завжди прагнуть підвищити якість викладання, освітнього процесу та рівень власного наукового потенціалу. В контексті досліджуваної проблематики, було отримано докази, що керівництво університетів та коледжів Китаю створюють для викладачів належні умови для розвитку (рівні умови праці, матеріальне стимулювання професійного розвитку, сприяння розвитку наукового потенціалу).
Опис: Вей Лі Організаційно-методичні та практичні особливості дослідження зв'язку між університетською високопродуктивною системою праці та компетентністю викладачів / Лі Вей, Лі Цзунсі // Інвестиції : практика та досвід : наук.-практ. журн. – 2022. – № 19–20. – жовт. – С. 114–119. – Бібліогр. 10 назв. – Ст. англ. мовою.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1992
ISSN: 2306-6814
Розташовується у зібраннях:2022 рік

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Вей Лі, Цзунсі Лі.pdf759.07 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.