Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1969
Назва: Системні трансформації менеджменту якості у сфері туризму і готельного бізнесу в умовах воєнного стану
Автори: Гуцол, А. В.
Тодьєрішко, Е. В.
Шафранова, К. В.
Перегуда, Ю. А.
Ключові слова: quality management functions
migration processes into clouds
significant management properties
virtual ІТ-infrastructures
operating systems
функції керування якістю
процеси міграції в хмару
істотні властивості менеджменту
істотні властивості менеджменту
віртуальна ІТ-інфраструктура
операційні системи
Дата публікації: 2022
Видавництво: Тов. «ДКС Центр»
Короткий огляд (реферат): In the conditions of military conditions, the domestic actors of tourism and hotel business are increasingly oriented to work through Internet services for planning trips and Internet services of formation of individual routes of travel, on which you can buy tickets for the plane, train, various excursions, in museums and theaters, learn about interesting places and useful services in "one-window" mode. There is a practice of organizing and selling virtual tours to cities, museums, etc. Each quality management function has a physical infrastructure (which generalizes its operating systems) and a virtual IT infrastructure (which generalizes hardware, system, and network). Therefore, there are transformations of their quality management due to transferring their physical and virtual IT infrastructures with quality management to the third-party operator cloud. In this cloud, the quality management functions take on a new meaning. Thus, the article aims for peculiarities detailed description of the systematic transformation of the management system of quality management of tourism and hotel business of military conditions. According to the survey results, systematic quality management transformations in the tourism and hotel business sphere are any changes, as a result of which the mechanism of quality management acquires new content. These transformations can be full or partial, as a result of the development and deepening of migration processes in the cloud of physical and virtual ІТ-infrastructures with quality management. Among such processes: backup, replication, files, and directories synchronize, and the entire system synchronizes. According to the research results, the completed transformations of quality management, not just type, forms, and essential properties of management conversion that affect the whole quality management system, but also other types of activity. Such transformation realizes if migration processes in the cloud ІТ-infrastructure of quality management are characterized by synchronization of the whole system of quality control simultaneously with synchronization of other types of activity that influence the quality of products. The result provides for the creation of a new system. Prospects for further research in this direction involved the possibility of using the data concerning systematic transformations of quality management systems in tourism and hotel business for the cycle of continuous improvement Deming adaptation for military conditions. В умовах воєнного стану вітчизняні суб'єкти сфери туризму і готельного бізнесу все більше орієнтовані на роботу через інтернет-сервіси планування поїздок та інтернет-сервіси формування індивідуальних маршрутів подорожі (на яких можна купити квитки на літак, поїзд, різні екскурсії, в музеї та театри, дізнатися про цікаві місця та корисні послуги в режимі "одного вікна"). Наявна практика організації та продажу віртуальних екскурсій містами та музеями тощо. Кожна з функції керування якістю має фізичну інфраструктуру (що узагальнює її операційні системи) та віртуальну ІТ-інфраструктуру (що узагальнює апаратні засоби, системне та сполучне ОП). Відтак, паралельно відбуваються трансформації менеджменту якості, у межах яких наявне перенесення власних фізичних та віртуальних ІТ-інфраструктур з управління якістю у хмару стороннього оператора (де функції керування якістю набувають якісно нового змісту). Стаття спрямована на опис особливостей системної трансформації системи менеджменту якості сфери туризму і готельного бізнесу в умовах воєнного стану. У межах дослідження доведено, що системні трансформації менеджменту якості у сфері туризму і готельного бізнесу — це будь-які його зміні, внаслідок яких він набуває якісно нового змісту, щодо механізму керування якістю. Ці трансформації набувають повного або часткового характеру, внаслідок розвитку та поглиблення таких процесів міграції в хмару фізичних та віртуальних ІТ-інфраструктур управління якістю, як: бекап; реплікація; синхронізація файлів і каталогів; синхронізація всієї системи. Додатково за результатами дослідження доведено, що завершені трансформації менеджменту якості — це не тільки перетворення виду, форми, істотних властивостей менеджменту, які зачіпають всю систему керування якістю, але й інші види діяльності. Така трансформація відбувається лише якщо процеси міграції в хмару ІТ-інфраструктур з управління якістю характеризуються синхронізацією всієї системи керування якістю одночасно з синхронізацією за іншими видами діяльності, що впливають на якість продукції (робіт, послуг). Результат забезпечує утворення нової, цілісної системи. Перспективи подальших розвідок у даному напрямі полягають у можливості використання даних, щодо системних трансформацій менеджменту якості у сфері туризму та готельного бізнесу, для адаптації циклу постійного поліпшення Демінга до умов воєнного стану.
Опис: Системні трансформації менеджменту якості у сфері туризму і готельного бізнесу в умовах воєнного стану / А. В. Гуцол, Е. В. Тодьєрішко, К. В. Шафранова, Ю. А. Перегуда // Інвестиції : практика та досвід : наук.-практ. журн. – 2022. – № 18. – верес. – С. 68–73. – Бібліогр. 6 назв.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1969
ISSN: 2306-6814
Розташовується у зібраннях:2022 рік

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гуцол А. В., Тодьєрішко Е. В., Шафранова К. В., Перегуда Ю. А..pdf1.02 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.