Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1925
Назва: Розробка заходів економічного стимулювання державою інноваційної діяльності у нафтопереробному комплексі
Автори: Колісник, С. О.
Ключові слова: держава
заходи економічного стимулювання
інноваційна діяльність
нафтопереробний комплекс
power
enter economic incentives
innovation activities
oil refinery complex
Дата публікації: 2022
Видавництво: Тов. «ДКС Центр»
Короткий огляд (реферат): Визначено, що стратегічно нафтопереробка в Україні, як у будь-якій розвиненій країні, має бути орієнтована на внутрішній ринок. Сьогодні внутрішній ринок енергоносіїв, і в першу чергу, ринок нафтопродуктів, розвинений в Україні слабо. Завдання реформування внутрішнього ринку на державному рівні можна вирішити шляхом вжиття наступних заходів: будівництво власних нафтопереробних заводів; залучення комерційних структур до співпраці з великими нафтовими компаніями Європи та світу на умовах франчайзингу. Франчайзинг здійснює свою діяльність під товарним знаком франчайзера, використовуючи його репутацію та імідж, а тому більшість кінцевих споживачів ідентифікує його за своїм фірмовим стилем та особливостями роботи з франчайзером. Робота в рамках кооперації пред'являє до учасників співробітництва підвищені вимоги щодо якості виробленої продукції (виконаних робіт) та чіткого дотримання ритмічності поставок (виробництва); продаж нафтопродуктів комерційним структурам, які не мають власного виробництва, через торгові біржі та під контролем державних органів. Удосконалено вектори розвитку внутрішнього ринку нафтопродуктів, а саме: будівництво власних нафтопереробних заводів; залучення комерційних структур до співпраці з великими нафтовими компаніями Європи та світу на умовах франчайзингу; продаж нафтопродуктів комерційним структурам, які не мають власного виробництва, через торгові біржі та під контролем державних органів. Розроблено економічний механізм стратегічного управління нафтопереробним комплексом концептуальною моделлю, яка передбачає використання наступних інструментів: прямі та непрямі методи державного регулювання (податково-кредитна політика, державна інноваційна фінансово-кредитна установа, спеціальні податкові режими); стратегічне планування та програмування (державний центр планування та регулювання розвитку нафтопереробного комплексу, регіональні стратегії та програми, Формування кластерів конкурентоспроможності, державно-приватні партнерства); державне підприємництво (створення державних компаній для управління ринками нафто-продуктів та здійснення товарних інтервенцій у період підвищеного попиту, консолідоване приватне та державне інвестування в реконструкцію та будівництво нафтопереробних заводів). It is indicated that strategically oil refining in Ukraine, like in any other country, can be oriented to the domestic market. Today, the internal market of energy resources, and in January, the market of petroleum products, the distribution in Ukraine is weak. The task of reforming the domestic market in the sovereign region can be achieved by the way of the coming visits: the life of the power oil refineries; zaluchennya commercial structures to spivpratsi z great oil companies of Europe and the world on the minds of franchising. Franchising develops its activity under the trademark of the franchisor, victorious reputation and image, and moreover, there are more kіntsevyh sympathizers in identifying it for its own brand style and peculiarities of work with the franchisor. The work within the framework of cooperation presents to the participants of the spivrobnitstva the promotion of both the quality of the viable products (vykonanyh robit) and the clear understanding of the rhythmicity of the deliveries (the virobnitstva); sales of naphthoproducts to commercial structures, yakі not mayut vlasnogo vyrobnitstvu, through trade exchanges and under the control of state authorities. Improved vector and development of the domestic market of naphthoproducts, and at the same time: life of oil refineries; zaluchennya commercial structures to spivpratsi z the great oil companies of Europe and the world on the minds of franchising; sales of naphthoproducts to commercial structures, yakі not mayut vlasnogo vyrobnitstvu, through trade exchanges and under the control of state authorities. The economic mechanism of strategic management of the naphtho-refining complex has been developed into a conceptual model, as a way of transferring attacking tools: direct and indirect methods of state regulation (subsistence and credit policy, state innovation financial and credit system, special tax regimes); strategic planning and programming (state center planning and regulating the development of the naphtho-refining complex, regional strategies and programs, formation of clusters in competitiveness, state-private partnerships); state-owned enterprises (combination of state-owned companies to manage the markets of naphtho-products and the development of commodity interventions during the period of the promotion of drinking, consolidation of private state-owned investments in the reconstruction and life of oil refineries).
Опис: Колісник С. О. Розробка заходів економічного стимулювання державою інноваційної діяльності у нафтопереробному комплексі / С. О. Колісник // Інвестиції : практика та досвід : наук.-практ. журн. – 2022. – № 15–16. – серп. – С. 125–130. – Бібліогр. 10 назв.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1925
ISSN: 2306-6814
Розташовується у зібраннях:2022 рік

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Колісник С. О..pdf1.45 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.