Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1811
Назва: Державне регулювання контейнерного та контрейлерного транспортування вантажів у рамках стратегії розвитку мультимодальних перевезень
Автори: Платонов, О. І.
Ключові слова: мультимодальні перевезення
контейнерні перевезення
транспортна інфраструктура
multimodal transportations
container transportations
piggyback transportations
transport infrastructure
Дата публікації: 2022
Видавництво: Тов. «ДКС Центр»
Короткий огляд (реферат): У статті акцентовано увагу на проблемних питаннях розвитку контейнерного та контрейлер¬ного транспортування вантажів у системі мультимодальних перевезень. Обгрунтовано, що в умовах глобалізації та інтеграція, внаслідок яких все активніше між країнами масштабується обмін ресурсами і товарами, основним гравцем на ринку мультимодальних перевезень має стати залізниця завдяки розвитку контрейлерних перевезень. Встановлено, що за рівнем тран¬зитності Україна посідає перше місце в Європі, проте рівень використання потенціалу контрей¬лерних перевезень дотепер не перевищує п'яти відсотків, в той час як у країнах ЄС даний по¬казник — понад сорок відсотків. Проаналізовано тенденцій розвитку в Україні контрейлерних перевезень. Акцентовано увагу на невдалих спробах Укрзалізниці запровадження контрейлер¬них вантажоперевезень. Підкреслено, що зростання потреб у транспортних послугах і водно¬час вимог до них щодо часу транспортування та якості транспортування вантажів і їх збережен¬ня, актуалізує питання відновлення спроб запровадження в Україні контрейлерного транспор-тування вантажів у системі мультимодальних перевезень. Наголошено, що одним зі стратегіч¬них напрямів Національної транспортної стратегії України на період до 2030 року визначено створення ефективної конкурентоспроможної мультимодальної національної транспортної системи, експлуатаційно сумісною з мультимодальною світовою транспортною системою зав-дяки використання як контейнерних, так контрейлерних перевезень вантажів. Розглянуто, роз-роблені Мініфраструктурою України сценарії розвитку перевезень залізницею на період до 2030 р., які враховують збільшення обсягів перевезень за рахунок нових вантажопотоків та пере-ключення частини вантажів з автотранспорту на залізничний транспорт (завдяки розвитку кон-тейнерних та контрейлерних перевезень). Встановлено причини гальмування розвитку в Ук¬раїні контрейлерних перевезень. Визначено вектори державного регулювання розвитку кон-трейлерного транспортування вантажів у системі мультимодальних перевезень. The article focuses on the problematic issues of development of container and piggyback transportation of goods in the system of multimodal transportation. It is substantiated that in the conditions of globalization and integration, as a result of which the exchange of resources and goods between the countries is more and more active, the railway should become the main player in the multimodal transport market due to the development of piggyback transport. It is established that Ukraine ranks first in Europe in terms of the level of transit, but the level of utilization of the potential of piggyback transportation still does not exceed five percent, while in the EU this figure is over forty percent. Trends in the development of piggyback transport in Ukraine are analyzed. Emphasis is placed on Ukrzaliznytsia's unsuccessful attempts to introduce piggyback transportation. It is emphasized that the growing demand for transport services and at the same time the requirements for transport time and quality of cargo transportation and their preservation, raises the issue of resuming attempts to introduce piggyback transportation in Ukraine in the system of multimodal transportation. It was emphasized that one of the strategic directions of the National Transport Strategy of Ukraine for the period up to 2030 is to create an effective competitive multimodal national transport system, interoperable with the multimodal world transport system through the use of both container and piggyback freight. Scenarios for the development of rail transportation for the period up to 2030 developed by the Ministry of Infrastructure of Ukraine are considered., which take into account the increase in traffic due to new freight flows and the switching of part of the cargo from road to rail transport (due to the development of container and piggyback transport). The reasons for slowing down the development of piggyback transport in Ukraine have been established. The vectors of state regulation of the development of piggyback transport in the system of multimodal transportation are determined.
Опис: Платонов О. І. Державне регулювання контейнерного та контрейлерного транспортування вантажів у рамках стратегії розвитку мультимодальних перевезень / О. І. Платонов // Інвестиції : практика та досвід : наук.-практ. журн. – 2022. – № 4. – лют. – С. 98–102. – Бібліогр. 10 назв.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1811
ISSN: 2306-6814
Розташовується у зібраннях:2022 рік

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Платонов О. І..pdf220.66 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.