Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1748
Назва: Тенденції розвитку індустрії туризму в умовах цифрової економіки
Автори: Козловський, Є. В.
Кузьмич, О. Ю.
Шковира, О. А.
Фещук, Д. С.
Ключові слова: цифрова економіка
індустрія туризму
інформаційні ресурси
розумні технології
цифрові сервіси
digital economy
tourism industry
information resources
smart technologies
digital services
Дата публікації: 2021
Видавництво: Тов. «ДКС Центр»
Короткий огляд (реферат): У статті здійснюється спроба довести, що розвиток цифрової економіки кардинально змінює модель функціонування більшості видів економічної діяльності, зокрема і сфери туризму. Наголошується, що цифрова економіка є унікальним типом господарювання, при якому найважливішим ресурсом у сфері виробництва, розподілу, обміну та споживання є цифрова інформація та відповідні методи управління даними. Визначено, що інформаційний простір індустрії туризму формує інформаційну взаємодію всіх учасників сучасного ринку, включаючи туроператорські та турагентські компанії, засоби розміщення, транспортні компанії, а також самих туристів. Встановлено, що до новітніх цифрових технологій, які виступають в якості платформи для цифрової економіки, відносяться: технології великих даних, хмарні послуги, Інтернет речей, блокчейн-технології, нейромережі, розумні технології, технології визначення місцезнаходження, мобільні пристрої, інтелектуальні датчики та ін. Виявлено що, іноземні туристичні компанії активно та результативно провадять діджиталізацію своєї діяльності, отримуючи значні грошові доходи. Отже, у найближчій перспективі більшість галузей світової економіки зазнаватимуть серйозних перетворень у зв'язку зі зміною бізнес-моделей, викликаних впровадженням цифрових інновацій. The article attempts to prove that the development of the digital economy radically changes the model of functioning the most types of economic activity, including tourism. The use of digitization tools makes it possible in real time to choose a travel company or hotel, find the necessary information about the tourist product, compare prices for services, make a purchase and more. It is emphasized that the digital economy is a unique type of management, in which the most important resource in production, distribution, exchange and consumption is digital information and appropriate methods of data management. In the digital economy the new requirements for the information and communication environment, information systems and services are formed. The creation of a single information space is carried out taking into account the needs of citizens and society in the process of obtaining quality and reliable information focused on the social and economic spheres. It is determined that the information space of the tourism industry forms the information interaction of all participants of the modern market, including tour operators and travel agencies, accommodation facilities, transport companies, as well as tourists themselves. The main components of the data space are information resources, means of information interaction and information infrastructure. It is established that the latest digital technologies that act as a platform for the digital economy include: big data technologies, cloud services, internet of things, blockchain technologies, neural networks, smart technologies, location technologies, mobile devices, smart sensors and others. It was found that foreign travel companies are aggressively and effectively digitizing their activities, receiving significant money income. Most countries, which economies are largely dependent on foreign exchange earnings from tourism, have begun a digital transformation at the government level. Thus, in the near future, most sectors of the world economy will undergo major transformations due to changes in business models caused by the introduction of digital innovations.
Опис: Тенденції розвитку індустрії туризму в умовах цифрової економіки / Є. В. Козловський, О. Ю. Кузьмич, О. А. Шковира, Д. С. Фещук // Інвестиції : практика та досвід : наук.-практ. журн. – 2021. – № 22. – листоп. – С. 68–72. – Бібліогр. 9 назв.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1748
ISSN: 2306-6814
Розташовується у зібраннях:2021 рік

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Козловський Є. В., Кузьмич О. Ю., Шковира А. О., Фещук Д. С..pdf403.99 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.