Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/133
Назва: Бізнес-планування: теорія та практика
Інші назви: навчальний посібник
Автори: Верланов, Ю. Ю.
Верланов, О. Ю.
Ключові слова: навчальний посібник
посібник
бізнес-планування
планування
підприємництво
маркетинг
послуги
фінансовий план
ризики
аудит
Дата публікації: 2014
Видавництво: ЧДУ ім. Петра Могили
Короткий огляд (реферат): У запропонованому навчальному посібнику розглядаються основні аспекти теорії й практики бізнес-планування. Складається з двох частин: теоретичної, де викладено базову інформацію з питань підприємництва, маркетингу, та практичного блоку, де послідовно представлено методику розробки бізнес-плану. Особливість організації навчального курсу полягає в тому, що теоретичні знання закріплюються слухачами на практичних заняттях та в позааудиторний час у процесі розробки бізнес-плану проекту.
Опис: Верланов Ю. Ю. Бізнес-планування: теорія та практика : навч. посіб. / Ю. Ю. Верланов, О. Ю. Верланов. – Миколаїв : Вид-во ЧДУ ім. Петра Могили, 2014. – 244 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://localhost/xmlui/handle/123456789/133
ISBN: 978-966-336-306-6
Розташовується у зібраннях:Навчально-методичні видання Факультету економічних наук

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Верланов Ю. Ю. Бізнес-планування_теорія та практика.pdf3.13 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.