Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/746
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСайферс, А. В.uk_UA
dc.date.accessioned2023-02-24T11:55:04Z-
dc.date.available2023-02-24T11:55:04Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.issn2616-6216-
dc.identifier.urihttps://dspace.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/746-
dc.descriptionСайферс А. В. Особливості організації навчального процесу в школах європейських країн в умовах сучасних викликів та загроз : досвід для України / А. В. Сайферс // Публічне управління та регіональний розвиток = Public Administration and Regional Development : наук. журн. – 2022. – № 16. – С. 557–575. – Бібліогр. : 15 назв.uk_UA
dc.description.abstractВ статті здійснено дослідження особливостей організації навчального процесу в школах, відображено специфіку функціонування та модифікацій системи середньої освіти під час пандемії. Особливу увагу було звернуто на умови навчання у закладах середньої освіти в європейських країнах, що найбільше цікавить науковців, практиків-педагогів та методистів, від початкового етапу поширення пандемії в умовах глобалізації до її спаду. На кожній стадії організації освітнього процесу в умовах пандемії відбувається науково-методичне осмислення якості організації навчання. Це також розширює методику та форми організаційних умов, потребує запровадження відповідних нормативних та організаційно-правових змін, які спричинені сучасними викликами, загрозами та потребами трансформації процесу навчання у освітніх закладах. Особливу увагу було звернено на актуальні проблеми у сфері публічного управління освітою в умовах пандемії. Такий досвід є цінним для українських управлінців також в нових умовах, які сьогодні виникли в зв’язку з воєнними положенням в Україні, що виник внаслідок нападу росії на Українську державу. В статті також окреслені особливості організації навчального процесу в школах під час пандемії як складний і неоднозначний процес, що спричинений різними чинниками, починаючи від економічних і аж до соціальних факторів. Такі надзвичайні негативні тенденції внесли значні корективи у життя суспільства в цілому світі, так і в кожної галузі зокрема.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЄмельянова Т. В.uk_UA
dc.subjectпублічне управління в умовах пандеміїuk_UA
dc.subjectєвропейський досвідuk_UA
dc.subjectнавчальний процесuk_UA
dc.subjectпозитивні тенденціїuk_UA
dc.subjectорганізаційні умовиuk_UA
dc.subjectзаклади середньої освітиuk_UA
dc.titleОсобливості організації навчального процесу в школах європейських країн в умовах сучасних викликів та загроз : досвід для Україниuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:2022 рік

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Сайферс А. В. Особливості організації.pdf221.8 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.