Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/328
Title: | Методичні рекомендації щодо проходження асистентської практики для студентів другого (магістерського) рівня освіти денної та заочної форм навчання зі спеціальності 035 "Філологія" |
Authors: | Денищич, Т. А. Косарєва, Г. С. |
Keywords: | Методична серія методичні рекомендації асистентська практика українська філологія методика викладання філологічних дисциплін філологія методика викладання перекладознавчих дисциплін |
Issue Date: | 2019 |
Publisher: | ЧНУ ім. Петра Могили |
Series/Report no.: | Методична серія;випуск 275 |
Abstract: | Методичні рекомендації призначено для студентів освітньо-кваліфікаційного рівня «магістр», які проходять асистентську практику на шостому курсі під керівництвом викладачів кафедри української філології, теорії та історії літератури. Основне завдання пропонованого видання – надати допомогу студентам практично опанувати курси «Методика викладання філологічних та перекладознавчих дисциплін у ЗВО», «Педагогіка вищої школи», оволодіти теоретико-методологічними вміннями та практичними навичками, необхідними для роботи у ЗВО. Рекомендовано для студентів спеціальності 035 «Філологія» денної та заочної форм навчання. |
Description: | Денищич Т. А. Методичні рекомендації щодо проходження асистентської практики для студентів другого (магістерського) рівня освіти денної та заочної форм навчання зі спеціальності – 035 «Філологія» / Т. А. Денищич, Г. С. Косарєва. – Миколаїв : Вид-во ЧНУ ім. Петра Могили, 2019. – 68 с. – (Методична серія ; вип. 275). |
URI: | http://localhost/xmlui/handle/123456789/328 |
ISSN: | 1811-492X |
Appears in Collections: | Навчально-методичні видання Факультету філології |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Денищич Т. А. Метод. рек. щодо проходження асистентської практики_Вип. 275.pdf | 892.59 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.