Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2259
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШевченко, М. М.-
dc.contributor.authorКулініч, Т. В.-
dc.date.accessioned2024-05-22T11:57:54Z-
dc.date.available2024-05-22T11:57:54Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.issn2306-6814-
dc.identifier.urihttps://dspace.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2259-
dc.descriptionШевченко М. М. Інтеграція України в Європейську економічну зону / М. М. Шевченко, Т. В. Кулініч // Інвестиції : практика та досвід : наук.-практ. журн. – 2023. – № 3. – лют. – С. 50–56. – Бібліогр. 7 назв. – Ст. англ. мовою.uk_UA
dc.description.abstractThe study oriented on general aspects of Ukraine's integration into the European Economic Area. This is because the processes of integration into such an Area require our country to achieve compliance with European Union Membership criteria (defined in three documents: The 1992 Treaty of Maastricht (geographical criteria and general policy criteria), the 1993 Declaration of the European Council in Copenhagen (general criteria), established by the scheme of negotiations with a single candidate country). The execution of these terms will be able to guarantee a sufficient material base for integration. Accordingly, the purpose of the study is to examine the content of Ukraine's integration into the European Economic Area, taking into account the existing material basis for such a process. The study results formed the schematic scheme of a material basis for the real integration of Ukraine into the European Economic Area. Within such a scheme creation of a material basis for the real integration of Ukraine into the European Economic Area: it's impossible to completely Ukraine's economy shut down from the developed European countries because this will lead to the creation of artificial overpricing of deficit goods and will not develop its processing industry; it's impossible to preserve the current system of removing excess profits from the economy since this prevents transformation into a country that accepts transnational corporations (for foreign investors, inappropriate orientation on a plenty of different taxes, high-level of taxation and uncertainty in interpretations by the tax service and judicial authorities of regulations and legislative acts); it's impossible to orient the aggregate of the combined production exclusively on the resources of the nuclear industry, as this will make it impossible to switch to the products of the sixth technological structure. Attention is drawn to the fact that only the availability of material basis allows individuals and national economic entities to feel the main advantages of Ukraine's integration into the European Economic Area. Україна пройшла довгий час з моменту набуття незалежності до її визнання державою з економікою вільного ринку (зокрема, лише 2005 року ЄС визнав функціонування ринкової економіки в Україні). Наразі країна прагне стати активним учасником європейської співпраці. Відтак, найбільш пріоритетним для держави є приєднання до Європейського економічного простору. Це зумовлене тим, що окреслений простір не просто відрізняється підтримкою процесів вільного руху товарів, послуг, капіталів і робочої сили, які найбільш важливі для сталого функціонування економіки вільного ринку, але і з моменту свого виникнення поглиблює прозорість та уніфікує загальні аспекти чотирьох свобод, особливим чином трансформуючи середовище ведення бізнесу у кордонах європейських держав, у тому числі тих, які частково розташовані в Європі. Відтак дослідження, зорієнтоване на загальні аспекти інтеграції України до Європейського економічного простору. Це тому, що процеси інтеграції в таку зону вимагають від нашої країни досягнення відповідності критеріям членства, що визначені в трьох документах: Маастрихтському догові (географічні критерії та загальні критерії політики), Декларації Європейської ради (загальні критерії), схеми переговорів з єдиною країною-кандидатом. За результатами дослідження сформована принципова схема створення матеріальної основи реальної інтеграції України в Єдиний економічний простір ЄС. У межах такої схеми створення матеріальної основи реальної інтеграції України в Єдиний економічний простір ЄС: неможливим є повне закриття економіки України від країн розвинутої Європи митами, оскільки це призведе до штучного завищення цін на дефіцитні товари, однак не розвиватиме власну обробну промисловість; неможливим є збереження чинної системи вилучення надприбутків з економіки, оскільки це унеможливлює перетворення у країну, що приймає транснаціональні корпорації (для іноземних інвесторів неприйнятні орієнтування на велику кількість різноманітних податків, високий рівень оподаткування та невизначеність у трактуваннях податковою службою і судовими органами нормативних і законодавчих актів); неможливим є орієнтування сукупність сполучених виробництв виключно на ресурси ядерної промисловості, оскільки це унеможливить перехід на продукцію шостого технологічного укладу.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherТов. «ДКС Центр»uk_UA
dc.subjectforeign investorsuk_UA
dc.subjecttechnological structureuk_UA
dc.subjectmaterial base for integrationuk_UA
dc.subjectcandidate countryuk_UA
dc.subjectіноземні інвесториuk_UA
dc.subjectтехнологічний укладuk_UA
dc.subjectматеріальна база для інтеграціїuk_UA
dc.subjectкраїна-кандидатuk_UA
dc.titleІнтеграція України в Європейську економічну зонуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:2023 рік

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Шевченко М. М., Кулініч Т. В..pdf1.85 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.