Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2078
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШамборовський, Г. О.-
dc.contributor.authorГрабинський, І. М.-
dc.contributor.authorПриходько, І. В.-
dc.date.accessioned2024-04-09T05:57:30Z-
dc.date.available2024-04-09T05:57:30Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.issn2306-6814-
dc.identifier.urihttps://dspace.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2078-
dc.descriptionШамборовський Г. О. Міжнародний туризм як чинник зростання світової економіки / Г. О. Шамборовський, І. М. Грабинський, І. В. Приходько // Інвестиції : практика та досвід : наук.-практ. журн. – 2022. – № 24. – груд. – С. 12–18. – Бібліогр. 19 назви.uk_UA
dc.description.abstractВ статті визначено міжнародний туризм як самостійний вид міжнародних відносин, який набуває особливого значення в умовах глобалізації світової економіки. В наш час, міжнародний туризм є вагомим чинником соціально-економічного розвитку країн світу. Крім того, туризм є однією з найважливіших галузей економіки, оскільки надходження від туризму складають значну частину бюджету країн та здатні вирішити проблеми дефіциту платіжного балансу. Окрім позитивних аспектів, необхідно враховувати й негативні наслідки розвитку міжнародного туризму в слаборозвинених регіонах, таких як втрата самобутності регіону, комерціалізація його культури, вузька спеціалізація регіону. Надто бурхливий розвиток міжнародного туризму в країні створює залежність від туристичного потоку, який зменшується в період економічного спаду. Туризм також не сприяє диверсифікації економіки та створює додаткові ризики. У статті зазначено, що чинники, які впливають на ринок туристичних послуг, поділяються на зовнішні та внутрішні. До зовнішніх належать: рівень стабільності економічної та політичної ситуації, державна політика, рівень розвитку дипломатичних відносин з іншими країнами. Внутрішні чинники характеризуються економічним та соціальним розвитком країни. Крім того, існує чинник ринкової кон'юнктури. Наголошено, що дослідження ефективності міжнародного ринку туристичних послуг вимагає максимально враховувати ринково-інституційні взаємозв'язки та взаємозалежності. Сучасна політична ситуація створює глобальні виклики для туристичної галузі. Низка країн змушені перебудовувати свою політику у галузі туризму, що створює напругу на ринку міжнародного туризму у світі. The article defines international tourism as an independent type of international relations, which acquires special importance in the conditions of globalization of the world economy. Nowadays, international tourism is an important factor in the socio-economic development of the countries of the world. In addition, tourism is one of the most important branches of the economy, since tourism revenues make up a significant part of the country's budget and can solve the problems of the balance of payments deficit. In addition to the positive aspects, it is necessary to take into account the negative consequences of the development of international tourism in underdeveloped regions, such as the loss of the identity of the region, the commercialization of its culture, and the narrow specialization of the region. Tempestuous development of international tourism in the country could lead to dependence on the tourist flow, which decreases during the period of economic recession. Tourism also could decrease the diversification of the economy and creates additional risks. The article states that the factors affecting the tourist services market are divided into external and internal. The external ones include: the level of stability of the economic and political situation, state policy, the level of development of diplomatic relations with other countries. Internal factors are characterized by the country's economic and social development. In addition, there is a factor of market conditions. The article analyzes the impact of the covid-19 pandemic on the dynamics of international tourism and provides a forecast for its further development. The trend shows that income from tourism is still decreased in the world GDP. It is emphasized that the study of the effectiveness of the international market of tourist services requires maximum consideration of market-institutional interrelationships and interdependencies. The current political situation creates global challenges for the tourism industry. A number of countries are forced to restructure their policies in the field of tourism, which creates tension in the market of international tourism in the world.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherТов. «ДКС Центр»uk_UA
dc.subjectміжнародний туризмuk_UA
dc.subjectіндустрія туризмуuk_UA
dc.subjectринок туристичних послугuk_UA
dc.subjectтуристичний бізнесuk_UA
dc.subjectчинники розвитку туристичної галузіuk_UA
dc.subjectтуристичні маршрутиuk_UA
dc.subjectіндекс конкурентоспроможності подорожей і туризмуuk_UA
dc.subjectinternational tourismuk_UA
dc.subjecttouristy industryuk_UA
dc.subjectmarket of tourist servicesuk_UA
dc.subjecttourism businessuk_UA
dc.subjectfactors for the development of tourism galleysuk_UA
dc.subjecttourist routesuk_UA
dc.subjecttravel and tourism competitiveness indexuk_UA
dc.titleМіжнародний туризм як чинник зростання світової економікиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:2022 рік



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.