Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2040
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorФостолович, В. А.-
dc.contributor.authorГончар, В. А.-
dc.date.accessioned2024-04-02T11:27:34Z-
dc.date.available2024-04-02T11:27:34Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.issn2306-6814-
dc.identifier.urihttps://dspace.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2040-
dc.descriptionФостолович В. А. Цифрові трансформації в системі сучасного страхового бізнесу цивільно-правової відповідальності власників транспортних засобів / В. А. Фостолович, В. А. Гончар // Інвестиції : практика та досвід : наук.-практ. журн. – 2022. – № 22. – листоп. – С. 50–55. – Бібліогр. 8 назв.uk_UA
dc.description.abstractПерехід на цифровий формат організації бізнесової діяльності стало безумовним фактором ефективної діяльності та конкурентоспроможності. Перехід на технологію інноваційного бізнесу в цифровому форматі різних сфер діяльності, в тому числі і страхової дають можливість реалізувати весь потенціал компанії. Ефективним для страхових компаній є створення цифрових платформ самообслуговування та переведення технології виробничої діяльності на роботизовані процеси (RPA). Інтегрування у технологічні процеси штучного інтелекту та впровадження чат-ботів дадуть можливість працювати в режимі 24/7 із будь-якої точки місцеперебування страхувальника та страховика. Крім того, впровадження штучного інтелекту в систему управління компанією дає можливість більш ефективно приймати управлінські рішення, застосовуючи готові алгоритми прийняття рішень. Не менш важливим є інтегрування штучного інтелекту в систему аналітичної оцінки діяльності компанії та системи контролю. Для реалізації сучасних тенденцій у системі страхового бізнесу важливою перепоною є створення у працівників страхових компаній цифрового мислення. Крім того, цифрові трансформації надають можливість економити час та знизити фінансові витрати на документальне оформлення як внутрішніх документів так і міжнародного страхового сертифікату "Зелена карта", який є обов'язковим при виїзді за кордон у країни-члени Міжна родної системи. Проривом постіндустріального суспільства є інтенсивна цифровізація. Трендами сучасної цифровізації в системі інноваційного бізнесу у страховій діяльності доцільно виокремити: цифрова трансформація для реалізації потенціалу компанії; створення цифрових платформ самообслуговування; роботизована автоматизація виробничих процесів (RPA); штучний інтелект в системі управління та у системі контролю; формування цифрового мислення у працівників компанії. The transition to the digital format of the organization of business activities has become an unconditional factor of effective activity and competitiveness. The transition to the technology of innovative business in the digital format of various spheres of activity, including insurance, gives an opportunity to realize the full potential of the company. Effective for insurance companies is the creation of digital self-service platforms and the transfer of production technology to robotic processes (RPA). The integration of artificial intelligence into technological processes and the introduction of chatbots will make it possible to work 24/7 from any location of the insured and the insurer. In addition, the introduction of artificial intelligence into the company's management system makes it possible to make management decisions more effectively, using ready-made decisionmaking algorithms. Equally important is the integration of artificial intelligence into the system of analytical evaluation of the company's activity and the control system. For the implementation of modern trends in the insurance business system, an important obstacle is the creation of digital thinking among the employees of insurance companies. In addition, digital transformations provide an opportunity to save time and reduce financial costs for the documentation of both internal documents and the international insurance certificate "Green Card", which is mandatory when traveling abroad to member countries of the International System. The breakthrough of the post-industrial society is intensive digitization. Among the trends of modern digitalization in the system of innovative business in insurance activity, it is appropriate to single out: digital transformation to realize the company's potential; creation of digital self-service platforms; robotic automation of production processes (RPA); artificial intelligence in the management system and in the control system; formation of digital thinking among the company's employees.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherТов. «ДКС Центр»uk_UA
dc.subjectстрахуванняuk_UA
dc.subjectцивільно-правова відповідальністьuk_UA
dc.subjectцифрові технологіїuk_UA
dc.subjectштучний інтелектuk_UA
dc.subjectчат-ботиuk_UA
dc.subjectефективність бізнесуuk_UA
dc.subjectсистеми управління та контролюuk_UA
dc.subjectаrtificial intelligenceuk_UA
dc.subjectautomated systemsuk_UA
dc.subjectbusiness processesuk_UA
dc.subjectmodern trendsuk_UA
dc.subjectbusiness efficiencyuk_UA
dc.subjectmanagement systemsuk_UA
dc.titleЦифрові трансформації в системі сучасного страхового бізнесу цивільно-правової відповідальності власників транспортних засобівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:2022 рік

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Фостолович В. А., Гончар В. А..pdf752.95 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.