Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1941
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСадигов, А. Ш.-
dc.date.accessioned2024-03-21T12:24:49Z-
dc.date.available2024-03-21T12:24:49Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.issn2306-6814-
dc.identifier.urihttps://dspace.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1941-
dc.descriptionСадигов А. Ш. Питання про деякі економетричні аспекти методології дослідження маркетингових комунікацій / А. Ш. Садигов // Інвестиції : практика та досвід : наук.-практ. журн. – 2022. – № 17. – верес. – С. 56–61. – Бібліогр. 6 назв. – Ст. англ. мовою.uk_UA
dc.description.abstractУ статті з використанням математичного апарату розглядаються методика дослідження маркетингових комунікацій у сучасних умовах. Вивчення чинних методик та відповідної літератури (як зарубіжної, так і вітчизняної) щодо названої проблеми свідчить про відсутність у вчених-економістів стійкої позиції щодо розуміння суті цілого процесу. Автор рбгрунтовує необхідність раціоналізації маркетингових комунікацій, наводить переважаючі тенденції у цій галузі та переваги інтегративних форм цих комунікацій. Розкриваються особливості інтерактивних маркетингових комунікацій, у тому числі таких елементів як сегментування та скоринг. Класифіковано завдання, які можна реалізувати за допомогою "дерева рішень", вироблено алгоритми його створення, позначено найбільш популярні з них, виділено проблеми їх використання в процесі планування маркетингових комунікацій. У статті для дослідження маркетингових комунікацій використовуються методи нейронної мережі, виведено математичне формулювання потенціалу нейрона і блок-схема його математичної моделі у системі інтегрованих маркетингових комунікацій. Визначено місце логістичної регресії у методах дослідження маркетингових комунікацій. Зроблено висновок про її більшу значущість у діагностиці відкликання споживачів на маркетингові пропозиції. Логістична регресія розглядається у статті як одношарова нейронна мережа, в якій функція активації має сигмоїдальний вигляд. Для аналізу якості бінарної класифікації застосовується ROC-аналіз. У статті зроблено спробу формалізовано відобразити цю систему в інтегрованих маркетингових комунікаціях з галузей торгівлі, громадського харчування, платних послуг та туризму. Дослідження підтримується інформативними таблицями і схемами, що доповнюють емпіричний матеріал, що міститься в статті. У тому числі такі схеми як "Варіант прийняття рішення з урахуванням "дерева рішень"", "Блок-схема математичної моделі нейрона у системі інтегрованих маркетингових комунікацій", "Логістична регресія як нейронної мережі" та інші. У висновку публікації зроблено певні висновки, що свідчать про надійність та об'єктивність формалізованих результатів, отриманих на основі використання відповідного математичного апарату.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherТов. «ДКС Центр»uk_UA
dc.subjectmarketing communicationsuk_UA
dc.subjectmathematical apparatusuk_UA
dc.subject"decision tree"uk_UA
dc.subjectneural networkuk_UA
dc.subjectlogistic regressionuk_UA
dc.subjectintegrated marketing communicationsuk_UA
dc.subjectмаркетингові комунікаціїuk_UA
dc.subjectматематичний апаратuk_UA
dc.subject"дерево рішень"uk_UA
dc.subjectнейронна мережаuk_UA
dc.subjectлогістична регресіяuk_UA
dc.subjectінтегровані маркетингові комунікаціїuk_UA
dc.titleПитання про деякі економетричні аспекти методології дослідження маркетингових комунікаційuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:2022 рік

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Садигов А. Ш..pdf1.51 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.