Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1922
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКовальський, М. Р.-
dc.contributor.authorСєдов, Г. Ю.-
dc.date.accessioned2024-03-14T13:29:35Z-
dc.date.available2024-03-14T13:29:35Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.issn2306-6814-
dc.identifier.urihttps://dspace.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1922-
dc.descriptionКовальський М. Р. Аналіз зарубіжного досвіду реформ у сфері надання адміністративних послуг / М. Р. Ковальський, Г. Ю. Сєдов // Інвестиції : практика та досвід : наук.-практ. журн. – 2022. – № 15–16. – серп. – С. 109–113. – Бібліогр. 5 назв.uk_UA
dc.description.abstractЗазначено, що нормативно-правові акти, що діють в даний час в Україні, як правило, охоплюють такі аспекти надання адміністративних послуг: зміст та форму послуг; умови надання; вартість; в окремих випадках зазначаються терміни надання послуг. До недоліків нормативноправової документації можна віднести: відсутність механізмів та порядку оскарження дій державних службовців у разі їхньої неправомірності чи неправомочності, з погляду споживача адміністративних послуг; недосконалість механізмів реалізації на практиці принципу відповідальності державних органів та окремих посадових осіб за неналежне виконання функцій щодо надання адміністративних послуг; відсутність чітких критеріїв, що дозволяють оцінити якість адміністративних послуг, що надаються. Основний недолік нормативних актів, які регламентують порядок і стандарти надання адміністративних послуг, у тому, що вони спрямовані переважно на інтереси постачальника послуг, а не на їхньої споживача. У документах чітко сформульовані вимоги до споживача послуг, як правило, не деталізуються обов'язки та відповідальність постачальників адміністративних послуг. Розвинуто основні підходи та принципи, що використовуються у світовій практиці, для проведення реформи системи надання адміністративних послуг, а саме: проведення реформ здійснюється відповідно до чітко встановлених принципів; керівництво реформами доручається державному органку високого рівня, безпосередньо підзвітного главі держави чи уряду; проведення реформ супроводжується створенням розгалуженої мережі дослідницьких, консультаційних, навчальних та інших підтримуючих структур; проведення реформ супроводжується широким застосуванням передових інформаційно-комунікаційних технологій; процес вдосконалення надання адміністративних послуг тісно пов'язаний із використанням на практиці принципу "зворотного зв'язку" із споживачем послуг; процес удосконалення надання адміністративних послуг займає тривалий час. В основу стратегії були покладені наступні принципи: розробка та впровадження загальнонаціональних стандартів; передача великих повноважень органам виконавчої того рівня, у якому безпосередньо здійснюється надання послуг; велика гнучкість у наданні послуг з урахуванням специфічних особливостей та потреб споживачів; можливість вибору для споживача місця отримання та постачальника послуги, що веде до підвищення якості послуг. Таким чином, досягнення бажаних результатів у процесі реформування державного сектора значною мірою визначається правильною постановкою завдань та вибором відповідних цих завдань принципів. It is noted that the legal acts currently in force in Ukraine, as a rule, cover the following aspects of the provision of administrative services: content and form of services; conditions of provision; cost; in some cases, the terms of service provision are indicated. The shortcomings of the legal documentation include: lack of mechanisms and procedures for appealing the actions of civil servants in the event of their illegality or ineligibility, from the point of view of the consumer of administrative services; the imperfection of mechanisms for the practical implementation of the principle of responsibility of state bodies and individual officials for improper performance of functions related to the provision of administrative services; lack of clear criteria to assess the quality of administrative services provided. The main drawback of the regulatory acts that regulate the procedure and standards for the provision of administrative services is that they are aimed primarily at the interests of the service provider, and not at their consumer. The documents clearly state the requirements for the consumer of services, as a rule, the duties and responsibilities of administrative service providers are not detailed. The main approaches and principles used in world practice for carrying out the reform of the system of providing administrative services have been developed, namely: the carrying out of reforms is carried out in accordance with clearly established principles; management of reforms is entrusted to a high-level state organ directly accountable to the head of state or government; the implementation of reforms is accompanied by the creation of an extensive network of research, consulting, educational and other supporting structures; implementation of reforms is accompanied by wide application of advanced information and communication technologies; the process of improving the provision of administrative services is closely related to the practical use of the principle of "feedback" with the consumer of services; the process of improving the provision of administrative services takes a long time. The strategy was based on the following principles: development and implementation of national standards; transfer of large powers to the executive bodies of the level in which services are directly provided; great flexibility in the provision of services, taking into account the specific characteristics and needs of consumers; the possibility for the consumer to choose the place of receipt and the service provider, which leads to an increase in the quality of services. Thus, the achievement of the desired results in the process of reforming the public sector is largely determined by the correct setting of tasks and the choice of principles corresponding to these tasks.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherТов. «ДКС Центр»uk_UA
dc.subjectпідходиuk_UA
dc.subjectпринципиuk_UA
dc.subjectпроведення реформuk_UA
dc.subjectсвітова практикаuk_UA
dc.subjectсистема надання адміністративних послугuk_UA
dc.subjectаpproachesuk_UA
dc.subjectprinciplesuk_UA
dc.subjectimplementation of reformsuk_UA
dc.subjectworld practiceuk_UA
dc.subjectsystem of providing administrative servicesuk_UA
dc.titleАналіз зарубіжного досвіду реформ у сфері надання адміністративних послугuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:2022 рік

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ковальський М. Р., Сєдов Г. Ю..pdf1.36 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.