Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen:
https://dspace.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/190
Titel: | Психокорекція позицій цільової спрямованості особистості |
Sonstige Titel: | навчальний посібник |
Autoren: | Васильєв, Я. В. Каневський, В. І. |
Stichwörter: | навчальний посібник посібник психологія особистості психокорекція футурреальна психологія саморозвиток особистості психологія самоактуалізація особистості цільова спрямованість особистості |
Erscheinungsdatum: | 2018 |
Herausgeber: | ЧНУ ім. Петра Могили |
Zusammenfassung: | Навчальний посібник із психокорекції спрямований на формування певних особистісних позицій, або їх зміну в бік покращення поведінки та станів. В основні зміни особистісної позиції лежать ідеї футурреальної психології, які реалізуються у авторській методиці «Цільової спрямованості особистості», тому що цілі особи завжди направлені у майбутній час. Безпосередньо у цьому навчальному посібнику пропонується корекція процесу саморозвитку особистості, що впливає на зменшення емоційної напруги, підвищення впевненості у собі з виходом до виникнення потреби у самоактуалізації. Посібник розрахований на психологів, психотерапевтів, педагогів, спортсменів та усіх хто займається самовдосконаленням. |
Beschreibung: | Васильєв Я. В. Психокорекція позицій цільової спрямованості особистості : навч. посіб. / Я. В. Васильєв, В. І. Каневський. – Миколаїв : Вид-во ЧНУ ім. Петра Могили, 2018. – 88 с. |
URI: | http://localhost/xmlui/handle/123456789/190 |
ISBN: | 978-966-336-398-1 |
Enthalten in den Sammlungen: | Навчально-методичні видання Медичного інституту |
Dateien zu dieser Ressource:
Datei | Beschreibung | Größe | Format | |
---|---|---|---|---|
Васильєв Я. В. Психокорекція позицій цільової спрямованості особистості.pdf | 924.83 kB | Adobe PDF | Öffnen/Anzeigen | |
Зошит з психокорекції позицій цільової спрямованості особистості.pdf | 583.18 kB | Adobe PDF | Öffnen/Anzeigen |
Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.