Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1860
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorНауменко, П. В.-
dc.contributor.authorПархоменко-Куцевіл, О. І.-
dc.date.accessioned2024-03-05T09:18:41Z-
dc.date.available2024-03-05T09:18:41Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.issn2306-6814-
dc.identifier.urihttps://dspace.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1860-
dc.descriptionНауменко П. В. Управління компетентнісним розвитком керівника в системі державної служби / П. В. Науменко, О. І. Пархоменко-Куцевіл // Інвестиції : практика та досвід : наук.-практ. журн. – 2022. – № 9–10. – трав. – С. 103–109. – Бібліогр. 11 назв.uk_UA
dc.description.abstractВ статті розглянуто питання щодо управління компетентнісним розвитком керівника в системі держаної служби. Вирішення стратегічних державних завдань, спрямованих на якісне підвищення рівня життя громадян, може бути забезпечено за умови ефективного державного управління та наявності корпусу високопрофесійних держслужбовців державного та регіонального рівнів. Доведено, що для того, щоб зробити серйозний ривок в бік розвитку соціально-економічної сфери, важливо, насамперед, володіти людським капіталом, високопрофесійними кадрами, які наділені знаннями, компетенціями та мотивацією, тому питання професійного розвитку та управління компетентнісним розвитком керівників в системі державної служби є надзвичайно актуальним. Адже професійний розвиток державних службовців — це один з центральних чинників ефективності системи державної служби, саме професіоналізм службовців обумовлює її дієвість. Розвиток кожної людини, в тому числі його професійний розвиток — це один з головних напрямів досліджень протягом всієї історії людства. Розкрито сутність поняття компетентність, її складові елементи та чинники професійної компетентності керівника в системі державної служби. Визначено, що професійна компетентність керівника і системі державної служби представляє собою сукупність знань, вмінь та навичок, професійно важливих якостей, що забезпечують ефективність та оптимальність виконання керівником своїх професійних функцій. Охарактеризовано управлінську компетентність керівника в системі державної служби та визначено її ключові ознаки. В статті наведено низку проблем та недоліків в управлінні компетентнісним розвитком керівників в системі державної служби. Розглянуто програму управління компетентнісним розвитком керівника в системі державної служби, що включає в себе певні етапи. Доведено, що застосування системного й послідовного підходу до управління компетентнісним розвитком керівників в системі державної служби дозволить суттєво підвищити ефективність державного управління та сформувати високопрофесійний та компетентний склад державних службовців. Забезпечення прориву та випереджувальних темпів розвитку економіки потребує ефективного державного управління та формування високопрофесійного корпусу державних службовців, які володіють набором моральних якостей та необхідними компетентностями. The article considers the issue of managing the competence development of the head in the civil service. The solution of strategic state tasks aimed at improving the quality of life of citizens can be ensured under the condition of effective public administration and the presence of a corps of highly professional civil servants at the state and regional levels. It is proved that in order to make a serious leap towards the development of socio-economic sphere, it is important, first of all, to have human capital, highly professional staff with knowledge, competencies and motivation, so the issues of professional development and competence development management is extremely relevant. After all, the professional development of civil servants is one of the central factors in the effectiveness of the civil service system, it is the professionalism of civil servants that determines its effectiveness. The development of each person, including his professional development — is one of the main areas of research throughout human history. The essence of the concept of competence, its constituent elements and factors of professional competence of the head in the civil service system is revealed. It is determined that the professional competence of the head and the civil service system is a set of knowledge, skills and abilities, professionally important qualities that ensure the efficiency and optimal performance of the head of their professional functions. The managerial competence of the head in the civil service system is characterized and its key features are determined. The article presents a number of problems and shortcomings in the management of competence development of managers in the civil service. The program of management of competence development of the head in the civil service system is considered, which includes certain stages. It is proved that the application of a systematic and consistent approach to the management of competence development of managers in the civil service will significantly increase the efficiency of public administration and form a highly professional and competent staff. Ensuring a breakthrough and advanced pace of economic development requires effective public administration and the formation of a highly professional corps of civil servants who have a set of moral qualities and the necessary competencies.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherТов. «ДКС Центр»uk_UA
dc.subjectкомпетентністьuk_UA
dc.subjectпрофесіоналізаціяuk_UA
dc.subjectдержавна службаuk_UA
dc.subjectуправління компетентнісним розвиткомuk_UA
dc.subjectcompetenceuk_UA
dc.subjectprofessionalizationuk_UA
dc.subjectcivil serviceuk_UA
dc.subjectcompetence development managementuk_UA
dc.titleУправління компетентнісним розвитком керівника в системі державної службиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:2022 рік

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Науменко П. В., Пархоменко-Куцевіл О. І..pdf745.9 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.