Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1678
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Антонова, Л. В. | - |
dc.contributor.author | Антонов, А. В. | - |
dc.date.accessioned | 2024-01-31T13:15:25Z | - |
dc.date.available | 2024-01-31T13:15:25Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.issn | 2616-6216 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1678 | - |
dc.description | Антонова Л. В. Перспективи удосконалення державного регулювання зовнішньоекономічної діяльності в Україні крізь призму забезпечення економічної безпеки держави / Л. В. Антонова, А. В. Антонов // Публічне управління та регіональний розвиток = Public Administration and Regional Development : наук. журн. – 2023. – № 21. – С. 759–788. – Бібліогр. 27 назв. | uk_UA |
dc.description.abstract | Метою даної статті є встановлення напрямів державного регулювання ЗЕД, висвітлення особливостей державного регулювання ЗЕД та визначення перспектив удосконалення механізму державного регулювання ЗЕД в Україні крізь призму забезпечення економічної безпеки держави. Визначено, що ЗЕД - це складний комплексний вид діяльності, який включає різноманітні об’єкти та може бути розшарований на сегменти з урахуванням низки критеріїв та ознак. Затребуваним при цьому є не вивчення окремих напрямів регулювання ЗЕД, а проведення аналізу їх взаємодії. Протягом реалізації ЗЕД значним є досягнення основоположноїмети - така діяльність має стати джерелом підвищення національного доходу та сталого розвитку економіки. Це має перспективу тільки в ході вирішення завдань для досягнення цієї мети, що недосяжно без виваженого та ефективного державного управління. Доведено, Державне регулювання ЗЕД включає в себе комплекс заходів, які мають законодавчий, виконавчий і контролюючий характер, і спрямовані на поліпшення ЗЕД в інтересах економіки країни. Ця система передбачає створення необхідних умов і механізмів для ефективної взаємодії суб’єктів господарювання в межах різних держав та на міжнародному рівні. Встановлено, що основними напрямами ЗЕД є підприємницька активність, зовнішня торгівля, надання різноманітних послуг, фінансово-кредитні операції, науковотехнічне співробітництво з іноземними підприємствами тощо. Регулювання цих видів діяльності здійснюється державою через свої органи. Також у регулюванні ЗЕД задіяні недержавні суб’єкти управління економікою, серед яких: біржі, торговельні палати, об’єднання тощо. Регулювання ЗЕД відбувається спільно з самими суб’єктами ЗЕД на основі укладених між ними угод щодо координації дій. Наголошено, що суттєвими компонентами механізму управління ЗЕД є систематичний моніторинг зовнішнього та внутрішнього середовища, проведення аналізу і оцінювання стану та перспектив розвитку ЗЕД, вироблення тактичних та стратегічних планів. Правомірним є твердження, що активна цифровізація економіки може забезпечити переваги у здійсненні ЗЕД в Україні. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Ємельянова Т. В. | uk_UA |
dc.subject | зовнішньо-економічна політика | uk_UA |
dc.subject | зовнішньоекономічна діяльність | uk_UA |
dc.subject | механізм державного регулювання | uk_UA |
dc.subject | напрями регулювання ЗЕД | uk_UA |
dc.subject | експорт та імпорт | uk_UA |
dc.title | Перспективи удосконалення державного регулювання зовнішньоекономічної діяльності в Україні крізь призму забезпечення економічної безпеки держави | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | 2023 рік |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Антонова Л. В., Антонов А. В..pdf | 367.55 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.