Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1673
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВасильєва, О. І.-
dc.contributor.authorМаркушин, О.-
dc.date.accessioned2024-01-31T12:07:46Z-
dc.date.available2024-01-31T12:07:46Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.issn2616-6216-
dc.identifier.urihttps://dspace.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1673-
dc.descriptionВасильєва О. І. Підходи до забезпечення координації політики регіонального розвитку щодо відновлення територій, постраждалих в ході війни / О. І. Васильєва, О. Маркушин // Публічне управління та регіональний розвиток = Public Administration and Regional Development : наук. журн. – 2023. – № 21. – С. 647–670. – Бібліогр. 14 назв.uk_UA
dc.description.abstractУ статті обґрунтовано підходи до забезпечення координації політики регіонального розвитку щодо відновлення постраждалих в ході війни територій. Закцентовано, що запорукою вирішення регіональних проблем є забезпечення координації політики регіонального розвитку, що має на меті зменшити диспропорції у розвитку населених пунктів та регіонів, ця ситуація створює виклик у застосуванні підходу до регіонального розвитку, орієнтованого на місцеві потреби щодо відновлення. Зазначено, що сьогодні пріоритетними для забезпечення координації політики регіонального розвитку є підтримка конкретних проєктів відбудови в територіальних громадах та оновлення Державної стратегії регіонального розвитку, яка має базуватися на п’яти ключових пріоритетах: стратегічне планування та проєктний менеджмент; інвестиції та взаємодія з донорами; антикорупційна діяльність; цифровізація та управління на основі відкритих даних; містобудування. Зауважено, що диференційований географічний вплив війни ще більше загострив відмінності регіонів з точки зору можливостей їх розвитку та необхідної державної підтримки. Сьогодні вже не достатньо простої диференціації регіонів за відносним показником валового внутрішнього продукту на душу населення, яка застосовується Державним фондом регіонального розвитку, а необхідно розробити набагато більш деталізований підхід до програм регіонального розвитку, що враховує місцеві потреби та базується на визначенні та підтримці місцевих ініціатив розвитку, які реалізуються на місцевому та регіональному рівнях. Зазначено, що хоча деякі підходи та інструменти до політики регіонального розвитку вже включені в законодавство, система вертикальної координації, тобто багаторівневе управління з широкимзалученнямгромадськості в розробці та прийнятті рішень стосовно подальшого розвитку адміністративно-територіальних одиниць, все ще залишається досить актуальною та потребує адаптації для забезпечення більшої гнучкості та ініціативи знизу.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЄмельянова Т. В.uk_UA
dc.subjectполітика регіонального розвиткуuk_UA
dc.subjectвзаємодії суб’єктів регіонального розвиткуuk_UA
dc.subjectкоординаціяuk_UA
dc.subjectгромадаuk_UA
dc.subjectучасть громадян в прийнятті рішеньuk_UA
dc.subjectконсолідація дійuk_UA
dc.subjectінституціоналізація публічного просторуuk_UA
dc.subjectвідновлення територійuk_UA
dc.titleПідходи до забезпечення координації політики регіонального розвитку щодо відновлення територій, постраждалих в ході війниuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:2023 рік

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Васильєва О. І., Маркушин О..pdf322.1 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.