Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1643
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Тимофєєв, С. П. | - |
dc.date.accessioned | 2024-01-26T10:33:57Z | - |
dc.date.available | 2024-01-26T10:33:57Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.issn | 2616-6216 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1643 | - |
dc.description | Тимофєєв С. П. Механізми залучення молоді до управлінської діяльності в сфері публічного управління / С. П. Тимофєєв // Публічне управління та регіональний розвиток = Public Administration and Regional Development : наук. журн. – 2021. – № 14. – C. 1051–1074. – Бібліогр. 22 назви. | uk_UA |
dc.description.abstract | Статтю присвячено актуальному та багатогранному питанню реалізації молодіжної політики в Україні, встановленню особливостей участі молоді в управлінській діяльності та визначенню механізмів їх залучення в сфері публічного управління. Визначено, що існують різні підходи до вивчення молоді з точки зору соціологів, психологів, фізіологів, демографів, а також класифікаційні традиції, що сформувалися в тих чи інших наукових школах. Виділяються структурно-функціональний підхід, який передбачає аналіз внутрішньої будови і рушійних сил розвитку молоді; класовий підхід, котрий розглядає революційний потенціал різних за класовим становищем груп молоді; соціологічний – молодь і суспільство розглядаються у взаємодії, що визначає потреби молоді з урахуванням потреб цього суспільства; психоаналітичний – при вивченні молоді виходять переважно з дослідження і аналізу вікових психофізіологічних особливостей молоді; гуманістична концепція молоді – акцент робиться на самоорганізацію, самореалізацію, самовираження, молодь розглядається як головна цінність держави з великим потенціалом. Встановлено, що здатність до управлінської діяльності є об’єднанням теоретичних знань, набутих умінь та навичок людини, котрі стануть основою для забезпечення співпраці між суб’єктами управлінської діяльності, а також вчасного прийняття управлінських рішень. Відмічається, що виявити управлінські здібності потенційного молодого управлінця з використанням загальних критеріїв доволі важко, оскільки ці здібності молодого працівника знаходяться ще у стадії розвитку. Доведено, що в умовах децентралізації влади постала проблема розробки місцевих програм залучення молоді до управлінської діяльності. Це надасть можливість залучити обдаровану молодь, а також підтримувати її у самореалізації, забезпечити умови для підвищення рівня професійної компетентності, дозволить підвищити рівень обізнаності громадян у питаннях державно-управлінського характеру. У цих умовах різко зростає необхідність розвитку організованого молодіжного руху. При цьому найоптимальнішим для організації такого руху міг би стати місцевий рівень, як найбільш наближений до життєвого світу молодої людини. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Ємельянова Т. В. | uk_UA |
dc.subject | молодь | uk_UA |
dc.subject | державна молодіжна політика | uk_UA |
dc.subject | сфера публічного управління | uk_UA |
dc.subject | публічні службовці | uk_UA |
dc.subject | управлінська діяльність | uk_UA |
dc.title | Механізми залучення молоді до управлінської діяльності в сфері публічного управління | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | 2021 рік |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Тимофєєв С. П..pdf | 394.87 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.