Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1623
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Акімова, Т. Ю. | - |
dc.date.accessioned | 2024-01-25T11:29:14Z | - |
dc.date.available | 2024-01-25T11:29:14Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.issn | 2616-6216 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1623 | - |
dc.description | Акімова Т. Ю. Нормативно-правові засади розвитку громадянського суспільства в Україні = Legal and regulatory framework for the development of civil society in Ukraine / Т. Ю. Акімова // Публічне управління та регіональний розвиток = Public Administration and Regional Development : наук. журн. – 2021. – № 13. – C. 560–578. – Бібліогр. 25 назв. | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті досліджуються питання нормативно-правового забезпечення розвитку громадянського суспільства в Україні. Розглянуті важливі документи, які сприяли розвитку громадянського суспільства. Розкрито сутність поняття громадянське суспільство. Розглянуто сучасні існуючі підходи до розуміння громадянського суспільства, а саме: широкий підхід, прихильники якого сприймають громадянське суспільство як певний етап розвитку будь-якого суспільства та підхід, який розглядає громадянське суспільство як комплекс усіх недержавних соціальних відносин. Зазначено основні складові в системі громадянського суспільства та основні ролі організацій громадянського суспільства, а саме: надання послуг у сфері розвитку, вплив на політику шляхом діалогу та адвокації, захист прав людини та демократизація. Зазначено, що стрімкий розвиток громадянського суспільства в Україні почався після Революції Гідності 2013-14 роках. Прикладом громадянської ініціативи, що виникла під час Революції Гідності став Реанімаційний пакет реформ. Визначено, що Топ-3 завдань громадських організацій в Україні були названі контроль над урядом, громадянська освіта, підтримка та стимулювання реформ. У статті досліджено процес розвитку громадянського суспільства в контексті законодавчого забезпечення. Розглянуто, Стратегію сталого розвитку «Україна-2020», Національну економічну стратегію на період до 2030 року», Національну стратегію сприяння розвитку громадянського суспільства в Україні на 2021-2026 роки та ін. Доведено, що серед основних напрямів роботи прослідковується важливість налагодження комунікації з інститутами громадянського суспільства та інформаційне забезпечення, зокрема отримання зворотного зв’язку. Головною передумовою процесу розвитку громадянського суспільства визначений суспільний договір між владою, бізнесом та громадянським суспільством, де кожна сторона має свою зону відповідальності. The issues of regulatory and legal support for the civil society development in Ukraine are studied in the article. Important documents that contributed to the development of civil society are analyzed. The author revealed the concept of civil society. The current existing approaches to understanding civil society are considered. The supporters of the first approach, a broad one, perceive civil society as a certain stage of development of any society. The second approach considers civil society as a complex of all non-governmental social relations. The main components in the civil society system and the main roles of civil society organizations are mentioned. They are: development services, influence on politics by means of dialogue and advocacy, human rights protection and democratization. It is noted that the rapid development of civil society in Ukraine began after the Revolution of Dignity in 2013-2014. An example of citizens’ initiative that emerged during the Revolution of Dignity was the Reanimation Package of Reforms. It was determined that the top 3 tasks of non-governmental organizations in Ukraine were government control, civic education, support and stimulation of reforms. The article examines the process of civil society development in the legislative context. The Strategy of Sustainable Development “Ukraine-2020”, the National Economic Strategy for the period up to 2030, the “National Strategy for Promoting Civil Society Development in Ukraine for 2021-2026” and others are analyzed. It has been proven that the main areas of work include the importance of establishing communication with civil society institutions and information support, including feedback. The main prerequisite for the process of civil society development is a social contract between government, business and civil society where each party has its own area of responsibility. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Ємельянова Т. В. | uk_UA |
dc.subject | публічне управління | uk_UA |
dc.subject | громадянське суспільство | uk_UA |
dc.subject | правові механізми | uk_UA |
dc.subject | організації громадянського суспільства | uk_UA |
dc.subject | public administration | uk_UA |
dc.subject | civil society | uk_UA |
dc.subject | legal mechanisms | uk_UA |
dc.subject | civil society organizations | uk_UA |
dc.title | Нормативно-правові засади розвитку громадянського суспільства в Україні | uk_UA |
dc.title.alternative | Legal and regulatory framework for the development of civil society in Ukraine | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | 2021 рік |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Акімова Т. Ю..pdf | 341.48 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.