Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1618
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРибкіна, С. О.-
dc.date.accessioned2024-01-25T10:29:54Z-
dc.date.available2024-01-25T10:29:54Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.issn2616-6216-
dc.identifier.urihttps://dspace.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1618-
dc.descriptionРибкіна С. О. Професіоналізм у сфері публічного управління у контексті цілей вищої освіти / С. О. Рибкіна // Публічне управління та регіональний розвиток = Public Administration and Regional Development : наук. журн. – 2021. – № 12. – C. 476–492. – Бібліогр. 13 назв.uk_UA
dc.description.abstractУ статті розглядаються проблеми цілепокладання освітнього процесу у вищих навчальних закладах у контексті формування професіоналізму фахівців у царині публічного управління. Визначено, що на сьогодні існує системна невідповідність рівня професіоналізму спеціалістів у сфері публічного управління, яка має своїм прямим витоком відсутність адекватної професійної підготовки, яку мають забезпечити вищі заклади освіти. Усунення цієї невідповідності бачиться насамперед на шляхах визначення цілей вищої освіти під час підготовки фахівців для потреб публічного управління. Показано, що управлінський професіоналізм є багатоаспектним явищем і пов’язаний з безперервним навчанням, практикою професійної діяльності та особистісним самовдосконаленням. Вищі навчальні заклади формують цілісний освітній простір, у якому відбувається становлення та розвиток публічного управлінця як професіонала. Саме у цьому просторі відбуваютьсяосновніскладовіпроцесупрофесіоналізації - підготовка, перепідготовка, спеціалізація та підвищення кваліфікації публічних управлінців. Публічно-управлінська компетентність є дуже ємним та різностороннім поняттям, оскільки охоплює практично всі здатності, які потрібні професіоналу-управлінцю для успішного функціонування у публічній сфері. Стосовно діяльності закладів вищої освіти, компетентність майбутнього фахівця у царині публічного управління означає насамперед здатність адекватно застосовувати отримані у процесі навчання знання, вміння і навички для ефективного виконання власних професійних функцій. Саме професійна компетентність має вважатися основною метою підготовки публічних управлінців у закладах вищої освіти, оскільки вона відображає готовність випускника забезпечувати результативність виконання професійних обов’язків. Що ж стосується професіоналізму, то він представляє собою синтез професійної компетентності та індивідуального практичного досвіду публічного управлінця.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЄмельянова Т. В.uk_UA
dc.subjectпублічне управлінняuk_UA
dc.subjectосвітня галузьuk_UA
dc.subjectсистема вищої освітиuk_UA
dc.subjectпрофесіоналізмuk_UA
dc.subjectпрофесійна компетентністьuk_UA
dc.subjectкомпетенціїuk_UA
dc.titleПрофесіоналізм у сфері публічного управління у контексті цілей вищої освітиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:2021 рік

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Рибкіна С. О..pdf331.14 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.