Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1608
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛопушинський, І. П.-
dc.contributor.authorЄмельянов, В. М.-
dc.date.accessioned2024-01-24T14:38:09Z-
dc.date.available2024-01-24T14:38:09Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.issn2616-6216-
dc.identifier.urihttps://dspace.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1608-
dc.descriptionЛопушинський І. П. Концесія в портовій галузі України як форма державно-приватного партнерства / І. П. Лопушинський, В. М. Ємельянов // Публічне управління та регіональний розвиток = Public Administration and Regional Development : наук. журн. – 2021. – № 11. – C. 232–250. – Бібліогр. 25 назв.uk_UA
dc.description.abstractУ статті розкривається, що концесія – це надання з метою задоволення громадських потреб уповноваженим органом виконавчої влади чи органом місцевого самоврядування на підставі концесійного договору на платній та строковій основі юридичній або фізичній особі (суб’єкту підприємницької діяльності) права на створення (будівництво) та (або) управління (експлуатацію) об’єкта концесії (строкове платне володіння), за умови взяття суб’єктом підприємницької діяльності (концесіонером) на себе зобов’язань щодо створення (будівництва) та (або) управління (експлуатації) об’єктом концесії, майнової відповідальності та можливого підприємницького ризику; визначено, що концесія є одним із ефективних інструментів оновлення портової інфраструктури; розглянуто основні організаційні типи концесій, визначено переваги концесії в морських портах; проаналізовано міжнародний досвід, який засвідчив, що залучення приватних суб’єктів як до безпосередньо здійснення господарської діяльності, так і до створення й модернізації інфраструктури морських портів надзвичайно підвищує прибутковість останніх; на основі аналізу світового досвіду також визначено чинники, які слід ураховувати при визначені терміну концесії та розміру платежів; установлено, що концесія, як і будь-який інвестиційний проект, супроводжується значною групою ризиків, що можуть вплинути на її прибутковість та ефективність; на прикладі передачі в концесію ДП «Херсонський морський торговельний порт» та ДП «СК» «Ольвія» показано, що передача державою портів в концесію дасть можливість повною мірою використовувати їх потенціал і відновити інфраструктуру портових об’єктів, що були в занепаді багато років поспіль, а також значно поліпшити інфраструктуру міст, де розташовані ці порти. Одна з головних переваг концесії – об’єкти підприємств в які інвестує концесіонер залишаються у власності держави. В той же час, концесійні платежі до бюджету надходять незалежно від результатів його комерційної діяльності.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЄмельянова Т. В.uk_UA
dc.subjectморський портuk_UA
dc.subjectпортова галузьuk_UA
dc.subjectпортова інфраструктураuk_UA
dc.subjectдержавно-приватне партнерствоuk_UA
dc.subjectінвестиціїuk_UA
dc.subjectконцесіяuk_UA
dc.subjectконцесійні ризикиuk_UA
dc.titleКонцесія в портовій галузі України як форма державно-приватного партнерстваuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:2021 рік

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Лопушинський І. П., Ємельянов В. М..pdf381.54 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.