Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1570
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСиченко, В. В.-
dc.contributor.authorХитько, М. М.-
dc.date.accessioned2024-01-22T13:26:10Z-
dc.date.available2024-01-22T13:26:10Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.issn2616-6216-
dc.identifier.urihttps://dspace.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1570-
dc.descriptionСиченко В. В. Проблемно-цільові засади стратегічного планування розвитку системи освіти регіону / В. В. Сиченко, М. М. Хитько // Публічне управління та регіональний розвиток = Public Administration and Regional Development : наук. журн. – 2020. – № 8. – C. 596–617. – Бібліогр. 13 назв.uk_UA
dc.description.abstractУ статті досліджується необхідність та особливості стратегічного планування освітнього розвитку на регіональному рівні з використанням наявних проблем у якості основи цілепокладання управлінської діяльності. На основі системного аналізу та виокремлення спільного і особливого у тенденціях освітнього розвитку на рівні країни та регіону визначаються базові проблеми стратегічного планування та управління. Здійснюється узагальнюючий аналіз розвитку регіональної системи освіти на прикладі Дніпропетровської області з виходом на постановку стратегічних цілей її реформування. Показано що основою стратегічного планування розвитку освіти є розроблення нового цілепокладання розвитку української освіти на базі цінностей демократичного суспільства, особистісного розвитку, спрямованості до європейського освітнього простору; створення каркаса нового законодавчого поля функціонування освіти;визначення засад рівного доступу кожного громадянина до якісної освіти всіх рівнів як магістральний напрям її розвитку; формування змісту освіти на основі державних стандартів як важеля управління якістю освіти в країні. Акцентуються проблеми стратегізації управління освітою на регіональному рівні та необхідність пов’язаних з цим інновацій у нормативно-організаційній царині. Показано що в основі освітньої парадигми має лежати завдання забезпечення потреб споживачів освітніх послуг, розширення можливостей доступу до якісної освіти, забезпечення ефективного соціального механізму конкурентоздатності випускників шкіл на сучасному ринку праці. На основі проведеного дослідження робляться пропозиції щодо удосконалення стратегічного планування розвитку основних складових регіональної системи освіти.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЄмельянова Т. В.uk_UA
dc.subjectстратегічне плануванняuk_UA
dc.subjectрегіональне управлінняuk_UA
dc.subjectрегіональна система освітиuk_UA
dc.subjectоптимізація державного управлінняuk_UA
dc.subjectцілепокладання управлінняuk_UA
dc.titleПроблемно-цільові засади стратегічного планування розвитку системи освіти регіонуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:2020 рік

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Сиченко В. В., Хитько М. М..pdf593.87 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.